Wpis z mikrobloga

Po ostatnim materiale dotyczącym Mobile Fidelity pisaliście, że nie możecie się doczekać czasów, kiedy producenci kabli będą musieli udowadniać przekazy reklamowe o poszerzającej się scenie. Tyle że takie prawo działa praktycznie na całym świecie, problem w tym, że reklam jest za dużo, żeby je wszystkie sprawdzać.
Przejrzałem reklamy z czasopism audio i wybrałem te budzące moje wątpliwości. Czy cytowanie recenzenta w reklamie to taki wytrych na prawo? Czy wystarczy powiedzieć, że się udowodniło coś badaniami?
Historia pokazuje, że nie. W komentarzu link do materiału gdzie szerzej mówię o tym, co można, a czego nie powinno się pisać w reklamie.

#tonskladowy #audiovoodoo
Pobierz Roszp - Po ostatnim materiale dotyczącym Mobile Fidelity pisaliście, że nie możecie s...
źródło: Zrzut ekranu 2023-05-21 o 10.23.02
  • 2