Wpis z mikrobloga

@Piotszak może przyjść rozwiązanie, które to na stałe zablokuje, nikt nie wie. Ale póki co to jako wlasciel konta dostaniesz kod na maila czy na tel i podasz rodzicom w skończonym czasie. Jak się zidentyfikują tym kodem to załatwione. Do czasu następnej weryfikacji. Pogadaj z rodzicami, że netflix sprawdza i że jak im wyślesz jakiś kod smsaem czy na wa to mają go podać w apce i tyle. Przynajmniej na razie.
  • Odpowiedz
  • 0
@olavolav: znaczy u rodziców wyskoczyl jakiś komunikat o gospodartswie domowym, matula potwierdziła, a ja z bratem (z dwóch innych dzielnic) nadal korzystamy bez problemu
  • Odpowiedz
  • 0
@Ziutek_Grabaz: wiesz, im wyskoczył komunikat ale wystarczyło wcisnąć "OK" i koniec, dalej korzystają, tak jak i ja. Więc moze dopiero wprowadzają i za jakiś czas będą słali kody, albo coś
  • Odpowiedz