Wpis z mikrobloga

@stary_grat: rodzaj folii nie determinuje znacznie ceny usługi tylko ilość pracy, którą trzeba wykonać, a ta jest stała niezależnie od typu folii
  • Odpowiedz
  • 0
@klotz: no to ile, 5-10k? 5k za czinkleczento a 10k za s klase czy jak :)
oraz czy wykleja sie wnęki drzwi rowniez? komore silnika? xd
w sensie troche smrod dla mnie miec fajne auto, okleic je, ale otwieram drzwi a tam #!$%@? czerwonym kolorem
  • Odpowiedz
@stary_grat: pod 10k podchodzi oklejenie zgodnie ze sztuką. Bo musisz ściągnąć lampy, deskę itp. A to dużo roboty, w sumie tyle samo do przy malowaniu
  • Odpowiedz
@stary_grat: @klotz koszt pracy to jedno i koszt folii to drugie. Folia bardziej wymyślna potrafi kosztować dużo więcej za metr. Kolejna sprawa to to, że samochód oklejony folią do zmiany koloru może później zostać przywrócony do stanu pierwotnego czyli po prostu można folię ściągnąć i masz nienaruszony lakier (o ile był w normlanym stanie przed oklejeniem). Za to polakierowanie całego samochodu to coś mi się nie widzi że tylko 10k, raczej
  • Odpowiedz
  • 0
@GeDox: czemu sciagac deske?

w takim razie skoro koszt podobny do malowania to srednio mi sie to widzi, boje sie ze folia wyglada po prostu slabo jesli chodzi o blask i jakosc w porownaniu do malowania - tak jest? lakier nawoskujesz, fajnie blyszczy, a folia jak folia (nie mam doswiadczenia z tym, wiec pytam)
  • Odpowiedz
@stary_grat: wnęki zazwyczaj wycenia się dodatkowo, żeby dobrze okleić komorę silnika to chyba trzeba byłoby go wyjąć całkowicie.

Na niekorzyść w cenie działa ilość przetłoczeń i załamań - patrz taki Type R, niewielkie autko a tyle wlotów powietrza, zagięć itd że głowa mała. Dlatego nikt bez obejrzenia auta nie poda Ci ostatecznej ceny. Do tego przed folią warto byłoby usunąć wszelkie wgniotki jeśli istnieją. Aha - no i studia zajmujące się
  • Odpowiedz
@Czysta-Bryka_pl: Nie no jasne że są droższe i tańsze folie, ale tu mireczek szuka budżetowego rozwiązania, więc raczej na górną półkę i tak by się nie zdecydował w kwestii materiałów. A co do lakierowania całego auta u renomowanego lakiernika - jakiś czas temu kolega się orientował w tej kwestii i było to już bardziej 20-30k (wraz z remontem blacharki bo to stary gruz był)

@stary_grat są woski i powłoki ceramiczne przeznaczone
  • Odpowiedz
@stary_grat: 5-10k to chyba 5 lat temu.

Oklejałem rok temu i to bez dachu, bez wnęk to wyszło 8 po taniości, niektóre firmy chciały 15 a jedna 18 ale nie mieli terminu xD
  • Odpowiedz
@assninja: @klotz O to jak przy oklejeniach jesteśmy, to się zapytam ile by kosztowało, może być po taniości - oklejenie boków aut zwykłymi napisami. Jak mnie serwis zirytuje to zaproponuję taką opcję, że wydam X zł na oklejenie "nie kupuj <marka x>" plus historia napraw, czarny tekst na żółtym tle po bokach auta, a następnie będę parkował to auto tuż obok salonu.
Tylko muszę wiedzieć czy wyjdzie więcej jak załóżmy 8k,
  • Odpowiedz
czemu sciagac deske?


w takim razie skoro koszt podobny do malowania to srednio mi sie to widzi, boje sie ze folia wyglada po prostu slabo jesli chodzi o blask i jakosc w porownaniu do malowania - tak jest? lakier nawoskujesz, fajnie blyszczy, a folia jak folia (nie mam doswiadczenia z tym, wiec pytam)


@stary_grat: a jak chcesz okleić wnęki drzwi, żeby nie było widać? trzeba folię pod deskę nałożyć, żeby jako
  • Odpowiedz
A co do lakierowania całego auta u renomowanego lakiernika - jakiś czas temu kolega się orientował w tej kwestii i było to już bardziej 20-30k (wraz z remontem blacharki bo to stary gruz był)


@klotz: samo lakierowanie za element to 600-1000 zł. Elementów tutaj jest sporo:
- drzwi L
- drzwi P
- maska
- zderzap P
- klapa
- zderzak T
- bok L
- bok P
- dach
  • Odpowiedz
  • 0
@cucaracha: powiem szczerze że sam sobie podsufitke obklejałem kiedyś a teraz od tygodnia kłade tapety w mieszkaniu starych i #!$%@? jakbym miał dawać obklejać auto to sam bym to zrobił bo filozofia podobna i trudne to nie może być ;) xD
  • Odpowiedz