Wpis z mikrobloga

@artur-hemingway: rdza, rdza, rdza - uwierz mi mechaniczne rzeczy w tych autach to pierdoły. Jeśli buda jest zdrowa zdecydowanie warto inwestować, perełek nie ma.

Zwróć też uwagę na wyposażenie czy Ci pasuje, kolory środka (czy ma czarną podsufitke sport), warto brać poliftowy model +99 roczniki. Cieknące baki to dość częsty problem, spalający się przekaźnik od wycieraczek i pare innych pierdół to klasyki tych modeli - ale to nic strasznego i wszystko
  • Odpowiedz
Nie słuchaj takiego #!$%@?. Za 50k to sprzedawca powinien jeszcze ci zrobić śmigło z #!$%@?. A samochód nie powinien mieć najmniejszej rdzawki.


@SzalonyAndrzej: tak było z 2-3 lata temu - teraz przy tej inflacji to wcale nie są wielkie pieniadze, nawet nie wiesz ile ich zostało rozłożonych na części - popyt, podaż.

Ale tak za 50k można oczekiwać dobrego egzemplarzaa mimo wszystko - ale 740i, nie 750i których doprowadzenie do dobrego
  • Odpowiedz
@artur-hemingway: będzie to samo, nie trafisz na 740, 750 w dobrym stanie, w tych pieniądzach. Sprzedający wie że zadbany egzemplarz będzie tylko rósł na wartości. 740 może za 65/70k znajdziesz z końca produkcji czy USA i coś urwiesz. Oglądałem te samochody w DE, ostatecznie kupiłem W124.
  • Odpowiedz