Wpis z mikrobloga

#gamedev
Gra ukończona. 22 września będzie można ją nabyć metodą kupna na Steam, Oculus Store i App Lab.
Projekt malutki, ale dowieziony do końca i to napawa mnie dumą :D Chociaż w sumie nawet mały projekt to momentami grube przedsięwzięcie, szczególnie jak robi się go w pojedynkę :v

Jak macie pytania to walcie śmiało :)

W dniu premiery zrobię wykopa i rozdam kilka kluczy
Linki:
https://www.oculus.com/experiences/quest/6429460213775571
https://store.steampowered.com/app/2237270/FireKrackers/
jonasz787 - #gamedev 
Gra ukończona. 22 września będzie można ją nabyć metodą kupna n...

źródło: FireKrackers_logoBG

Pobierz
  • 7
@jonasz787: podobno release na Oculus to nie jest taka prosta sprawa, trzeba stalkować osoby u nich, prosić się o akceptacje, ustalać jakieś okienko premiery i odwalić sporo roboty z QA. Jakie są twoje doświadczenia?
@ujdzie: Nie jest prosto, ale jak się wie co się robi, to nie ma tragedii.
Build musi być odpowiednio skonfigurowany i raczej wolny od błędów. Na co dzień siedzę w gamedevie, więc z błędami i crashami nie było problemów :P
Stalkowania nie musiałem na szczęście uskuteczniać. Po wrzuceniu kompilacji, uzupełnieniu opisów, grafik etc. Odpowiedź była w 3 dni. Pierwsza wersja nie przeszła przez sito, ale to dlatego, że w trailerze na