Wpis z mikrobloga

Stanowski udostępnił kanałowi sportowemu biura, infrastrukturę, pracowników weszło, nauczył takich boomerów jak Borek i Smoku jak to się robi w internetach, wypromował kanał na swoich mediach po czym się zmył jak spółka potroiła zyski względem poprzedniego roku :D

Ma to kvrwa sens.

Można go nie lubić, ale gość jest przekozakiem jeśli chodzi o budowanie marki i firmy od zera. Ciekawe co teraz odpali, że mu kanał sportowy ciążył. Kanał, który przyniósł ponad 5mln zysku w 2022.

#kanalsportowy
  • 14
  • Odpowiedz
@bojackHorsemanPatataj: Niby tak, ale z drugiej strony to on namówił pozostałą trójkę na odejście z mediów tradycyjnych, gdzie mieli ciepłe posadki, a po 3 latach się na nich wypiął, wiedząc, że bez niego raczej długo nie pociągną. W biznesie nie ma sentymentów, ale tak po ludzku rozumiem, że taki Pol czy Smoku mogą być lekko rozgoryczeni.
  • Odpowiedz
Niby tak, ale z drugiej strony to on namówił pozostałą trójkę na odejście z mediów tradycyjnych, gdzie mieli ciepłe posadki, a po 3 latach się na nich wypiął, wiedząc, że bez niego raczej długo nie pociągną


@mane_tekel_fares: mogli się bardziej interesować robotą w KS a nie pokazywać kopyto w tajlandii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mane_tekel_fares: Nikt nikogo nie namówił by rzucać zwykle media to ich #!$%@? z telewizji za rzekomy konflikt interesów. Na początku chcieli na dwa fronty działać by mieć bezpieczną posadę jakby nie wypaliło
  • Odpowiedz
@bojackHorsemanPatataj KS ma 30 filmów, które przekroczyły 1 mln wyświetleń. 27 z nich to robota Stanowskiego (pozostałe to relacja z Gromdy, film Borka o Sousie i wywiad Smokowskiego z Lewandowskim).

Stanowski nie dość, że wykręcał im potężne wyświetlenia, to sam tworzył content - Borek i Smoku podpinali się pod aktualne i chodliwe tematy a Stanowski brał się za robotę i odnajdywał coś o czym nagle stawało się za jego sprawą głośno. KS
  • Odpowiedz
@Wagram92

@bojackHorsemanPatataj KS ma 30 filmów, które przekroczyły 1 mln wyświetleń. 27 z nich to robota Stanowskiego (pozostałe to relacja z Gromdy, film Borka o Sousie i wywiad Smokowskiego z Lewandowskim).


Stanowski nie dość, że wykręcał im potężne wyświetlenia, to sam tworzył content - Borek i Smoku podpinali się pod aktualne i chodliwe tematy a Stanowski brał się za robotę i odnajdywał coś o czym nagle stawało się za jego sprawą głośno.
  • Odpowiedz