Wpis z mikrobloga

Heja mirasy,

tak za około rok będę chciał wziąć jakieś auto w leasingu, jako przedsiębiorca-złodziej będzie mnie stać xD Niestety nie znam się za bardzo na autach, prawo jazdy mam dopiero od roku, aktualnie jeżdżę Volvo c30 i fajna maszyna, no ale tak właśnie za około rok chciałbym jakiegoś upgrade'a zrobić. Jakimi autami warto się zainteresować, co warto poczytać i jakie stronki przeglądać, żeby przez rok trochę nabrać pojęcia o samochodach i wiedzieć, czego szukać? Na tą chwilę jak myślę o aucie, to nie zależy mi na niczym innym niż na wygodzie, komforcie i bezawaryjności. No i chciałbym w automacie mieć auto, bo po cholerę tą skrzynią biegów tak machać, jak i tak głównie po mieście jeżdżę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale też bez sensu wydawać miliony monet, skoro nadal jestem świeżym kierowcą i pierwsza stłuczka dopiero przede mną...

Ostatni raz, gdy miałem pojęcie o autach, to jak miałem naście lat i z braćmi oglądaliśmy Alfy Romeo w katalogach Auto Świat i obgadywaliśmy sąsiada, że nową Hondę Civic kupił i że brzydka jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dzięki z góry za pomoc i proszę bez hejtu :(

#motoryzacja #samochody
  • 10
Ale też bez sensu wydawać miliony monet, skoro nadal jestem świeżym kierowcą i pierwsza stłuczka dopiero przede mną...


@FanRuskichPierogow: Chociaż jeden rozsądny. Moim zdaniem przede wszystkim musisz określić jak najbardziej jest to możliwe swoje potrzeby (także te przyszłe) względem auta które chcesz nabyć bo nie ma co kupować na przykład suva jeśli byłby ci nie potrzebny lub auta dla znaczka na masce, aby przedłużyć sobie penisa. Normalnie nie proponuję używanych aut
@Cztero0404: Używane, salonowe, poleasingowe też możesz wziąć w Leasing.
W taki sposób wziąłem w leasing roczną Skodę Octavię III prawie 3 lata temu.

Wystarczy sprawdzić na otomoto czy auto jest poleasingowe i sprzedawane przez oficjalny salon.
Używane, salonowe, poleasingowe też możesz wziąć w Leasing.