Aktywne Wpisy
maliczek +49
Hej Mireczki i Mirabelki z #krakow dziś był drugi dzień po otwarciu mojego baru, old fashioned cafe. Pół roku z kumplem, własnymi rękami go zrobiliśmy. Duża satysfakcja. Bar jest moim oczkiem w głowie, ale jak ktoś się boi dziur to niech nie ogląda (xD) - dwa dni tłukłem młotkiem blachę miedzianą (która najpierw miała być docelową wersją, jednak uznałem że "jeszcze coś"), starzylem, szlifowałem, zywicowalem. Póki co nie mam jeszcze szyldu ani
arahooo 0
Wybieramy najładniejszą Polkę. FINAŁ! Klaudia Halejcio vs Izabela Krzan #ladnapani #rozowepaski
Kto ładniejszy?
- Halejcio 46.1% (222)
- Krzan 53.9% (260)
1965 Lamborghini 350 GT by Touring
Pierwszym samochodem produkcyjnym Lamborghini był model 350 GT, stworzony przez jedne z najlepszych umysłów włoskiego przemysłu motoryzacyjnego. Jego silnik został zaprojektowany przez Giotto Bizzarriniego, który niedawno odszedł z Ferrari podczas "buntu pałacowego", a układ jezdny z niezależnym zawieszeniem wszystkich kół został zaprojektowany przez Gian Paolo Dallarę. Nad karoserią pracowała renomowana firma Carrozzeria Touring. Nic dziwnego, że ten imponujący samochód zadebiutował na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie w marcu 1964 roku, zdobywając ogromne uznanie. Szybko uznano go za imponującą maszynę zarówno pod względem specyfikacji, jak i wyglądu - rzeczywiście bardziej rzadką i zaawansowaną w specyfikacji niż wiele słynnych Ferrari z tamtego okresu.
Wyprodukowano około 120 egzemplarzy modelu 350 GT. Szacuje się, że około 80 z nich miało karoserię wykonaną całkowicie z aluminium, zbudowaną przez Touring przy użyciu ultralekkiej metody Superleggera. Budowa tych nadwozi była kosztowna i czasochłonna, co skutkowało stratą netto dla Lamborghini i przestawieniem się na stalowe nadwozia w późniejszych modelach. Nic dziwnego, że te wczesne samochody z aluminium charakteryzują się lepszą wydajnością i są, zatem bardziej pożądane.
Prezentowany tutaj jest jeden z tych rzadkich modeli 350 GT z aluminium, a uważa się, że był to jedyny egzemplarz dostarczony w tej hipnotyzującej kombinacji kolorów, Blu Notte z beżową skórą Tabacco. Wyposażony w silnik V12 o pojemności 3,5 litra i mocy, która wynosiła około 280 koni mechanicznych. Było imponujące osiągnięcie w tamtych czasach, a samochód był uznawany zarówno za szybki, jak i elegancki.
#motoryzacja #klasycznesamochody #lamborghini
piemkny. :)