Wpis z mikrobloga

Mam od jakiegoś czasu problem z miganiem ekranu w monitorze (Xiaomi mi 2k gaming). Ogólnie już dawno bym go wysłał na gwarancje (x-kom) ale problem w tym, że to migotanie nie zawsze występuje i obawiam się, że nie stwierdzą usterki. Migotanie nasila się jak otworze więcej rzeczy, np: przeglądarka, gra + film to film zaczyna migotać. Wrzucam też wideo nagrane telefonem. Nagrywałem obraz obs'em i na nim żadnego migotania nie widać.
Jak rozwiązać tą kwestie? odesłać na gwarancje i liczyć, że jednak to zauważą? dołączyć to nagranie do reklamacji? zdarzało się, że problemu nie było przez tydzień a oni pewnie 10 minut poświęcają na sprawdzenie, także nie wiem co zrobić.
Gpu to rx 6600 xt. Sprawdzałem sterowniki. Kabel (DP) też sprawdzałem.
Link do wideo: https://streamable.com/yi2gzf
#monitory #komputery #pcmasterrace #kartygraficzne
  • 3
  • Odpowiedz
@kerri: Jeśli na gwarancję to nie wiem czy obejrzą, bo monitor pewnie od razu trafi do serwisu Xiaomi, a tam może być różnie.
Jeśli nie minął rok od zakupu to reklamuj jako towar niezgodny z umową i załącz plik wideo albo link do filmiku do x-kom raczej się tym zajmie. Miałem podobną sytuację, ale ze słuchawkami. Również wysłałem link do filmiku - xkom go obejrzał i bez problemu zwrócił hajs.
  • Odpowiedz
  • 0
@helpless: Napisałem do x-komu na allegro (kupowany przez allegro) i kazali podesłać nagranie. Tyle, że napisali, że "spróbują problem rozwiązać zdalnie". Ciekaw jestem jak chcą to zrobić.
  • Odpowiedz
  • 0
@helpless: Napisałem do x-komu, poprosili o to nagranie i koniec końców dostałem taką odpowiedź "Możemy przyjąć reklamacje natomiast nie możemy zagwarantować jak serwis producenta podejdzie do tej usterki. Oczywiście nagranie też przekażemy do serwisu podczas reklamacji".
Reklamować z tytułu gwarancji czy rękojmii? i w ogóle jak to zrobić, zeby reklamować z konkretnego tytułu. Nie pamiętam kiedy ostatnio cokolwiek reklamowałem. Kupowane na allegro.
  • Odpowiedz