Wpis z mikrobloga

Od wielu miesięcy mam problem z internetem w UPC/teraz Play. W kwietniu zmieniłem umowę, mam szybszy internet do 300mb i dostałem dodatkowy modem Connect box. Wcześniej korzystałem tylko z dekodera horizon, bo internet był tylko 100 mb i wszystko działało idealnie przez parę lat.

Od czasu zmiany umowy, co jakiś czas jest zrywamy sygnał wifi na kilka sekund, internet przestaje działać, co jest szczególnie irytujące w czasie pracy zdalnej. UPC mnie totalnie zlewa, kolejni konsultanci niby coś poprawiają zdalnie w ustawieniach rutera, ale problem nie jest rozwiązany. Mam już dość dzwonienia tam, bo trzeba się nieźle namęczyć żeby namówić bota do połączenia z człowiekiem.

Spotkał się kiedyś ktoś z takim problemem i co może pomóc? Jakie kroki przeciwko Play mogę podjąć?

#upc #play #internet #wifi
  • 4
  • Odpowiedz
@modraszek_lazurek: Jak jeszcze play nie kupił UPC, to telefonicznie zgłosiłem usterkę i jak wiadomo zawsze są procedury początkowe, czyli reset routera itd. Jak to nie pomogło i dalej był problem, to umawiali mi technika. Nie wiem jak jest teraz, ale dzwoń tak długo aż naprawią i tyle. W moim przypadku technik do mnie nie przyjechał, bo odwołałem wizytę, a okazało się, że komoda przygniotła kabel koncentryczny i zawsze o godzinie 20:00
  • Odpowiedz
  • 0
@modraszek_lazurek, przykro nam z powodu utrudnień w Twojej lokalizacji i zapewniamy, że zależy nam na tym, aby je jak najszybciej wyjaśnić. Niestety, tutaj nie mamy takiej możliwości. Dlatego zalecamy w opisywanej sytuacji zarejestrowanie zgłoszenia poprzez kontakt e-mail: ok@pomocplay.pl Chętnie raz jeszcze przyjrzymy się trudnościom i postaramy się pomóc w ich wyjaśnieniu.
  • Odpowiedz
co jakiś czas jest zrywamy sygnał wifi na kilka sekund


@modraszek_lazurek: Żaden ISP nie gwarantuje nic po wifi, podłącz się przewodem i testuj jak nadal będzie źle to reklamuj, jak dobrze to kup se swój porządny AP gdzie masz możliwość konfiguracji czegoś więcej niż SSID i hasło i będzie git malina.
  • Odpowiedz