Takom rakietę kupiłem za zawrotne 3500 2.0hdi w automacie czyli spalanko na poziomie 6-7l ropy Przebieg 228 i rośnie ! Opłaty do 9/24 W środku wypas taki ze ze świeczka szukać teraz i co najlepsze wszystko działa ! Wiem wiem nie kupuje się aut na F i Francuzów ale w koło komina będzie jak złoto #motoryzacja #zawszegratem
@dr_papieros: Istnieją też niemieckie nie szroty z oryginalnym przebiegiem, ale fakt – wtedy takich jak wy nie stać już na taki samochód, więc musicie porównywać swoje gruzy z gruzami niemieckimi.
@kjungst: No nie wiem, Xsarą jeździłem 7 lat od 112 tys. km do 250 tys. i z elektryką, elektroniką się nie działo, ze słynnym BSI też nie. 307 160-233tys. Też nic, w obu była benzyna TU5JP4, z elektrycznych rzeczy jedynie cewka bo gaz, koszt Valeo 250zł, wymiana banalna. W obu olej 5W40 bez dolewek, wymiana co 10 tys. W Xsarze elektryk interweniował
406 2.0 HDI kombi, moje pierwsze auto. Stary, ale wygodny i super się prowadził. Jeśli już coś się działo, to koszt naprawy kilka stówek. Ze śmiesznych rzeczy - prędkościomierz raz działał, raz nie, usterka nawiewów - trzeba było ruszać góra dół kluczykiem, żeby zaczęło wiać (nie polecam przy takich mrozach jak teraz). Brzmi abstrakcyjnie ale jak się okazało był to jakiś moduł w stacyjce z tym powiązany. Spalanie marzenie, za 20zł kilka
@Tadeo123 dobra update Przy minus 14 przestał odpalać ale zwalam na akumulator bo ledwo zakręcił raz i padł Dzisiaj ładuje dziada do pełna i dam znać :D
Dobra póki co update jest taki ze przestał odpalac przy -14 , po naładowaniu aku dalej nie wystartował, dopiero ruszył po kablach - czyli aku do wymiany :) , do tego dojdzie serwis olejowy i jakies uszczelnienei bo troche kapie gdzieś olejem , nie mniej jednak mysle ze do lata będzie laleczka :D
Miałem takiego w benzynie. Z awarii pamietam padł wentylator chłodnicy i popalona masa tylnych lamp aż wtyczki wyjarało. Poza tym miło wspominam. Niech służy!
Dymy kończą się tam, gdzie komuś może stać się realna krzywda. To co zrobił Tyburski były bardzo niebezpieczne i jako koneserowi patologi jest mi smutno. Należy to potępić.
2.0hdi w automacie czyli spalanko na poziomie 6-7l ropy
Przebieg 228 i rośnie !
Opłaty do 9/24
W środku wypas taki ze ze świeczka szukać teraz i co najlepsze wszystko działa !
Wiem wiem nie kupuje się aut na F i Francuzów ale w koło komina będzie jak złoto
#motoryzacja
#zawszegratem
@dr_papieros: Istnieją też niemieckie nie szroty z oryginalnym przebiegiem, ale fakt – wtedy takich jak wy nie stać już na taki samochód, więc musicie porównywać swoje gruzy z gruzami niemieckimi.
@kjungst: No nie wiem, Xsarą jeździłem 7 lat od 112 tys. km do 250 tys. i z elektryką, elektroniką się nie działo, ze słynnym BSI też nie.
307 160-233tys. Też nic, w obu była benzyna TU5JP4, z elektrycznych rzeczy jedynie cewka bo gaz, koszt Valeo 250zł, wymiana banalna. W obu olej 5W40 bez dolewek, wymiana co 10 tys.
W Xsarze elektryk interweniował
@kjungst: Elektryka to jedyne w samochodzie co człowiek może sobie zrobić samemu bez kanału, warsztatu i masy narzędzi.
@0rdynus: Kupuje się diesla. Jak Cię stać na euro6 z przebiegiem do 150 tys.
Przy minus 14 przestał odpalać ale zwalam na akumulator bo ledwo zakręcił raz i padł
Dzisiaj ładuje dziada do pełna i dam znać :D