Aktywne Wpisy
Van-der-Ledre +54
...................................................
169 cm, wzrostu
65 kg wagi
Przyrodzenie 15 cm
Psychika, która nie istnieje
Traumy
Nadgarstek 16cm
Wzrok -2.5
Brak emocji
Osobowość INTJ T
Prawie cała polska rodzina w piachu (matka rak, ojciec wypadek samochodowy, brat samobójstwo, babcia samobójstwo, dziadek zawał, kuzynka morderstwo, ciocia rak) (okres dekady)
Genetyczna, nieuleczalna choroba serca
Drodnokościstość
Samotność
Nigdy przyjaciół, nigdy za rękę, nigdy nic
Słaba odporność
Audi sedan 2001 rocznik
Komputer 2018 rok, windows 7
Mieszkanie
169 cm, wzrostu
65 kg wagi
Przyrodzenie 15 cm
Psychika, która nie istnieje
Traumy
Nadgarstek 16cm
Wzrok -2.5
Brak emocji
Osobowość INTJ T
Prawie cała polska rodzina w piachu (matka rak, ojciec wypadek samochodowy, brat samobójstwo, babcia samobójstwo, dziadek zawał, kuzynka morderstwo, ciocia rak) (okres dekady)
Genetyczna, nieuleczalna choroba serca
Drodnokościstość
Samotność
Nigdy przyjaciół, nigdy za rękę, nigdy nic
Słaba odporność
Audi sedan 2001 rocznik
Komputer 2018 rok, windows 7
Mieszkanie
PiotrFr +156
#swinoujscie #transport #niemcy #polska
Właśnie wpłynie bo jesteśmy tani i mamy dobre położenie które będzie cierniem w dupie Niemiec.
Co do srania, to prawda spam, ale lepiej uświadamiać ludzi by rząd się bał to anulować bo nie tylko ekonomicznie ale i wojskowo są potrzebne są te inwestycje.
@MilyMichas: XD niech ktoś uświadomi zarząd spółki Portu Świnoujście, bo oni mówią, że nie wpłynie i port nie ma odbierać klientów niemieckim portom, tylko ma odciążyć Gdańsk i Gdynię w niedużym zakresie
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
A nie, ja to zrobię, nazywa się to dyplomacja (wstyd mi to tłumaczyć, wierzę że ty to wiesz ale jesteś skrajnie proniemiecki), niech ktoś powie Niemcom że ich porty i nord stream też rozwalają ekosystem, chociaż będą mieć to w dupie xddddddddd gadają tak [o nasze inwestycji] by nie zaogniać sytuacji, dla nich lepiej jest jak sobie w ciszy rozbudują się, Niemcom zależy natomiast by zrobić jak największy szum,
Dlatego nasza spedycja jest lepsza i dominuje nasz kawałek Europy między innymi i dlatego boimy się Ukrainy bez regulacji unijnych.
Chyba wytłumaczyłem Ci to wcześniej...
Ale odwrócę to gówno pytanie, skąd ty wiesz że ten port
@MilyMichas: Rozmawialiśmy już w 2022 roku, zanim wykopki podchwyciły temat. Projekt terminala intermodalnego w Czerwieńsku może się udać, ale
Jak cena drogowa do pl jest lepsza od morskiej do Świnoujścia? xdd ty chyba sobie jaja robisz że jakikolwiek transport drogowy jest tańszy niż morski dużych ilości xd
I wątpię że szybszy, podasz dokładne dane albo źródło? Czy mam wierzyć na słowo?
A co z Czechami, Słowacją i zachodnią Ukrainą, zakładając że Ukrainy nie odetną całkowiecie od odessy? Ile na wschód od nas takich terminali jest? Wyceniona jest różnica w spedycji
Sam czas tranzytu do BEANR/NLROT powoduje, że nie bierze się Polski pod uwagę, a cenowo dużo zależy od kontraktu - tylko polska drogówka port-firma-port (zwrot kontenera) jest droga w porównaniu do przyportowej obsługi magazynowej w
Dokąd ten tranzyt, do odry czy lublina, trochę różnica wiesz...
Czyli twierdzisz że wyładunek w Roterdamie lub Antwerpii i spedycja wychodzi taniej dla Czecha niż Świnoujście tam i z powrotem?
Te grosze w przypadku wielkich transportów, czyli takich jakie się transportuje kontenerowcami ma wieeelkie znaczenie.
A tak wgl patrz jaka polaczkowa i pisowska propaganda w business insider xdddd ci to
Oczywiście, raportuję to co 6 miesięcy. I na pewno jest dużo szybciej.
Słowo klucz to "części Niemiec", co też jest na obrazku, który wrzuciłem, a jego źródło to Port Świnoujście. Jeżeli uda się stworzyć korytarz na Odrze, to i tak będzie miało swoje ograniczenia czasowo-przerobowe. Terminal w Czerwieńsku, który ma powstać, to nie będzie potęga, choć będzie dobrze skomunikowana dzięki S3/A18/A4, Odrze i trakcji kolejowej. Pewnie
@red7000: Jakie znaczenie ma ten jeden dzień w stosunku do reszty transportu z Azji czy Ameryk? W przełożeniu na jeden kontener to będą grosze.
@red7000: Średnio mnie przekonała argumentacja.
@red7000: Wcześniej pisałem o różnicy w czasie dopłynięcia z Roterdamu do Świnoujścia. Póki co wpływa tu głównie drobnica, ew to, co do Polic. Po rozbudowie portu i trasy do Czech przez Odrę (czego mimo wszystko nie jestem fanem, popsuje mi widok na rzekę xD), trasa ma szanse zabrać część rynku kanałom niemieckim, które przecież też są już stare i