Wpis z mikrobloga

  • 0
Właśnie wpłynie


@MilyMichas: XD niech ktoś uświadomi zarząd spółki Portu Świnoujście, bo oni mówią, że nie wpłynie i port nie ma odbierać klientów niemieckim portom, tylko ma odciążyć Gdańsk i Gdynię w niedużym zakresie
@red7000 niech ktoś....
A nie, ja to zrobię, nazywa się to dyplomacja (wstyd mi to tłumaczyć, wierzę że ty to wiesz ale jesteś skrajnie proniemiecki), niech ktoś powie Niemcom że ich porty i nord stream też rozwalają ekosystem, chociaż będą mieć to w dupie xddddddddd gadają tak [o nasze inwestycji] by nie zaogniać sytuacji, dla nich lepiej jest jak sobie w ciszy rozbudują się, Niemcom zależy natomiast by zrobić jak największy szum,
  • 0
@MilyMichas: A z ciekawości na czym ty bazujesz swoje opinie? Ile lat doświadczenia w branży, byłeś na spotkaniu z przedstawicielami portu, widziałeś ich prezentacje i planu rozbudowy infrastruktury?
@red7000: od #!$%@? gówna do PL cli się w Hamburgu i Rotterdamie, z różnych powodów - niektórych Świnoujście nie zmieni, ale jednak dla wielu może stanowić alternatywę.
@red7000 bo nasza praca, najniższa krajowa, a wraz z tym ceny, są tańsze, dlatego jesteśmy gigantem outsourcingu w europie i na tym budujemy ekonomię, to oczywistość, chyba że myślisz że tańszy jest Niemiec w euro xddd
Dlatego nasza spedycja jest lepsza i dominuje nasz kawałek Europy między innymi i dlatego boimy się Ukrainy bez regulacji unijnych.
Chyba wytłumaczyłem Ci to wcześniej...

Ale odwrócę to gówno pytanie, skąd ty wiesz że ten port
  • 0
@eloyard: Jak ktoś cli z Rotterdamie czy Antwerpii, to Świnoujście nie będzie alternatywą. Czas tranzytu z US do BE + drogówka do PL jest dużo korzystniejsza, niż trasa do PL. I tańsza, jeżeli umie się to ogarnąć kompleksowo.

Byłeś na spotkaniu z przedstawicielem portu? Widziałeś ich prezentację i plan rozbudowy infrastruktury?


@MilyMichas: Rozmawialiśmy już w 2022 roku, zanim wykopki podchwyciły temat. Projekt terminala intermodalnego w Czerwieńsku może się udać, ale
red7000 - @eloyard: Jak ktoś cli z Rotterdamie czy Antwerpii, to Świnoujście nie będz...

źródło: cbc23b3b99e58745c3193fafd3a0bbcce99a8d0a8a27060ae8853af9afb4a4cb[1]

Pobierz
@red7000
Jak cena drogowa do pl jest lepsza od morskiej do Świnoujścia? xdd ty chyba sobie jaja robisz że jakikolwiek transport drogowy jest tańszy niż morski dużych ilości xd
I wątpię że szybszy, podasz dokładne dane albo źródło? Czy mam wierzyć na słowo?
A co z Czechami, Słowacją i zachodnią Ukrainą, zakładając że Ukrainy nie odetną całkowiecie od odessy? Ile na wschód od nas takich terminali jest? Wyceniona jest różnica w spedycji
  • 0
@MilyMichas: Czekaj, czyli walnąłeś taki długi wysryw na mój temat, a nie masz najmniejszego pojęcia o temacie, w którym tak dzielnie wojujesz? XD Top Mireczek Award 2024, gratulacje. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Sam czas tranzytu do BEANR/NLROT powoduje, że nie bierze się Polski pod uwagę, a cenowo dużo zależy od kontraktu - tylko polska drogówka port-firma-port (zwrot kontenera) jest droga w porównaniu do przyportowej obsługi magazynowej w
@red7000 NLRTM jak coś, BEANR to jest Belgia a NLRTM to Holandia...
Dokąd ten tranzyt, do odry czy lublina, trochę różnica wiesz...
Czyli twierdzisz że wyładunek w Roterdamie lub Antwerpii i spedycja wychodzi taniej dla Czecha niż Świnoujście tam i z powrotem?
Te grosze w przypadku wielkich transportów, czyli takich jakie się transportuje kontenerowcami ma wieeelkie znaczenie.

A tak wgl patrz jaka polaczkowa i pisowska propaganda w business insider xdddd ci to
  • 0
@MilyMichas: Ale ja przecież napisałem wprost: "ma odciążyć Gdańsk i Gdynię". No tak, to jest zadanie Świnoujścia. Nie odbieranie klientów DE, tylko rozłożenie dostaw... Dzięki za ten artykuł, z którym się zgadzam. O korkach w PL słyszy się od dawna.

twierdzisz że wyładunek w Roterdamie lub Antwerpii i spedycja wychodzi taniej dla Czecha niż Świnoujście tam i z powrotem


Oczywiście, raportuję to co 6 miesięcy. I na pewno jest dużo szybciej.
@red7000 #!$%@? nawet czytać nie potrafisz neuropku (tylko neuropek tak walczy o dobre imię niemca), przeczytaj sobie ten artykuł cały jest tam tego więcej TOP MIRECZKU TYLKO "NLROT" (BO ZNASZ SIĘ NIE TO CO JA!) I TRANSPORT LĄDOWY BO TAŃSZY NIŻELI MORSKI JAK SIĘ DOBRZE OGARNIE! ( ͡~ ͜ʖ ͡°) UWIERZ NA SŁOWO SAM TAK ROBIĘ I SIĘ ZNAM ALE ARTKUŁU NIE POTRAFIĘ PRZECZYTAĆ, jestem prezesem 1000k co
MilyMichas - @red7000 #!$%@? nawet czytać nie potrafisz neuropku (tylko neuropek tak ...

źródło: temp_file6371135798842473258

Pobierz
via Android
  • 0
@MilyMichas Neuropę to mam od lat na czarno. Próbujesz na szybko googlować, ale widać brak wiedzy i naiwność.

Słowo klucz to "części Niemiec", co też jest na obrazku, który wrzuciłem, a jego źródło to Port Świnoujście. Jeżeli uda się stworzyć korytarz na Odrze, to i tak będzie miało swoje ograniczenia czasowo-przerobowe. Terminal w Czerwieńsku, który ma powstać, to nie będzie potęga, choć będzie dobrze skomunikowana dzięki S3/A18/A4, Odrze i trakcji kolejowej. Pewnie
Trasa morska do BE/NL jest też krótsza i dzięki temu tańsza, ale przede wszystkim szybsza.


@red7000: Jakie znaczenie ma ten jeden dzień w stosunku do reszty transportu z Azji czy Ameryk? W przełożeniu na jeden kontener to będą grosze.

Nie ma możliwości, żeby Świnoujście naruszyło ten rytm, bo nie o to w tym chodzi.


@red7000: Średnio mnie przekonała argumentacja.
via Android
  • 0
@Mopek666 Jaki 1 dzień? Mówimy o 7-10 dni różnicy, zanim towar staje się dostępny po odprawie. I tak jak mówię, czas, koszty plus manipulacja towarem to pakiet, na który patrzy się całościowo, a nie osobno. A jeszcze jeżeli korpo ma inne fabryki w Europie, to konsolidacja w USA i wysylka do jednego magazynu w BE jest świetną opcją. Po co rozbijać transporty na kilka krajów? Mówimy o ponad 50 kontenerach miesięcznie, czyli
Mówimy o 7-10 dni różnicy, zanim towar staje się dostępny po odprawie.


@red7000: Wcześniej pisałem o różnicy w czasie dopłynięcia z Roterdamu do Świnoujścia. Póki co wpływa tu głównie drobnica, ew to, co do Polic. Po rozbudowie portu i trasy do Czech przez Odrę (czego mimo wszystko nie jestem fanem, popsuje mi widok na rzekę xD), trasa ma szanse zabrać część rynku kanałom niemieckim, które przecież też są już stare i