Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@Pietter Po co? Żeby się stresować, :D to poprostu przyzwyczajenie zostało z używania lfs lazy, wtedy wyłączasz listę kierowców i pozycji. Pozatym nie chce mi sie wychylać do klawiatury, która mam po prawej stronie. A opony czuć, kiedy łapią te swoje 65 stopni i są poza "oknem"
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Pietter No tak, to było zajebiste community. Pamiętam kilka nicków jeszcze jak Poolek, maczo, foqs, Woombatpl (gość pisał zajebiste elaboraty około motoryzacyjne, świetnie się czytało) KubiK, Ponczak (driftuje irl z tego co wiem, czasem go jeszcze widać w lfs), Zabapl i na pewno dużo osób, o których już zapomniałem.
Chciałbym tylko wspomnieć że ten symulator miał 20-te urodziny przed dwoma laty, także jeśli ktoś jest/był w miarę od początku, to
  • Odpowiedz
@WooYeK: no community to była silna strona. Do dziś mam kontakt z częścią osób poznanych te 15 lat temu, ba! kiedyś nawet dostałem zaproszenie na ślub :). Choć wtedy (2006-2010r) wszyscy byliśmy (no albo chociaż większość) dzieciakami :D to i głupich dram nie zabrakło
  • Odpowiedz
@WooYeK: LFS fajne :)
Mnie zniechęca do online trochę to co widać w Twoich wyścigach - pierwsze okrążenie jest taki kocioł, że pit stop na pierwszym okrążeniu jest pewny. Mam wrażenie że przed pierwszym zakrętem to tam nikt nie hamuje zakładając że się wyhamuje na zawodniku z przodu ;)
Ale tak do pojeżdżenia z kumplami wieczorem na własnym serwerze to LFS idealny.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@hellfirehe To nie jest tak do końca. Jeśli poćwiczysz i kwalifikacje pójdą wporzadku, tak mniej więcej top15 w górę to jedzie się z zupełnie innymi typami.
Natomiast incydent może się zdarzyć zawsze na pierwszym kółku, czasem nawet przez netcode.
Trzeba pamiętać że te auta są wolne i ciężko się nadrabia, więc jest na początku ciśnienie. A pitstop na pierwszym okrazeniu to wcale nie głupia sprawa, chociaż wszystko zależy od długości toru, tempa
  • Odpowiedz