Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #mechanikasamochodowa #rangerover #evoque Mam taki pytanie. Mówi się że serwis Evoka jest bardzo drogi, ale co to znaczy? Przecież tam jest powszechny silnik Forda lub citroena to co tam może być drogie? Jakoś dziwnie umiejscowiony jest ten silnik, czy chodzi o to że klocki, tarcze są drogie i ew zawieszenie? Mówię o modelach z początku produkcji 2012/14, np diesel 2.2 150km
  • 7
  • Odpowiedz
@kongoku: np. jedna tarcza tył to 250zł, jeden amorem przód 350zł, rozrząd na łańcuchu - 10k z wymiana. No drogi samochód w serwisie.
  • Odpowiedz
@kongoku: Jest drogi, bo to brytyjskie padło i serwis pochłonie kupę siana. Nie kupuje się jagów i LL zwłaszcza starych w dieslu. Już lepiej te pieniądze w piecu spalić.
  • Odpowiedz
  • 0
@kongoku Ogólnie mówię o aucie. Ziomek z pracy miał dobrego kumpla w salonie i mówił ze to padło z jazd testowych wracało na lawecie. Na placu poleasingowym mamy, to pies z kulawa noga się tym nie zainteresuje. Jak kiedyś oddawaliśmy do warsztatu nieautoryzowanego i pogadaliśmy z właścicielom, to stwierdził również ze to padło i w życiu by nie polecał kupować czegoś co ma 100k+ przebiegu. Aa i z poprzedniej pracy ziomek mówił
  • Odpowiedz