Wpis z mikrobloga

Stanowiski popełnił dokładnie ten sam błąd co tradycyjne media, a powinien kupić podręcznik Friza. Otóż tradycyjne media działają tak jak uważa Borek i Smokowski, że reklamodawców interesują nazwiska, a nie wyświetlenia i zaangażowanie społeczności. Pół internetu miało z nich bekę, jak nie ogarniają. Co zrobił oświecony Stanowski który ma wiedzieć lepiej? Dokładnie to samo co Borek i Smokowski. Postawił na nazwiska, które nie mają wyświetleń i społeczności, a są były znane. Które tylko są przerzucane z jednych mediów do drugich, a samodzielnie sobie nie radzą. Skończy się tak samo jak na kanale sportowym, że tylko Stanowski będzie robił wyświetlenia. Jakiś dzieciak w kolorowych włosach lepiej to ogarnął. Friz tworząc projekt medialny genzie, postawił na ksywki które bez zasięgu potrafią tworzyć zainteresowanie wokół siebie i to tylko kwestia czasu aż by zdobyły popularność. Friz to przyśpieszył i jeszcze podwoił. I stale szuka nowych twarzy z poteciałem do przyspieszenia wzrostu. I tak odnosi sukces. Tak że beka z Stanowiskiego, dzieciak ma lepsze pojęcie jak działa YouTube.

Tymbardziej, że na YouTube są kanały które robią świetne materiały, rozwijają się, mają poteciał, a Stanowski jak Friz mógł użyć swoich zasięgów by dać im boosta.

#kanalzero
  • 11
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
@kfiatek_na_parapecie: to jak Orłoś z TVP do WP bo media to rodzina i nazwiska migrują między sobą zamiast wpuścić nowe. Program Orłosia w WP okazał się porażką. Orłoś trafia na YouTube, gdzie wolny rynek go zweryfikował. Nie ma zasięgów, społeczności, nikt go nie chcę oglądać. I tak po kompromitacji w WP i na YT, wrócił jako wielka gwiazda telewizji... I Stanowski właśnie takich Orłośów nazbierał, odpadki po telewizji. Które same nie
  • Odpowiedz
@N331: Nie jest problem w nazwiskach, bo to zawsze jakiś boost na początek. Problem jest w tym, że za tymi nazwiskami powinny iść pomysły na nieoczywiste formaty, a póki co to wszystko co widzieliśmy to gadanie solo do kamery, ewentualnie rozmowa dwóch osób w studiu, nawet bez jakiejś próby zdynamizowania tego oprawą wizualną. Meller jutro też robi format, który już robił, wszyscy wiedzą jak wygląda, można sobie sprawdzić jakie miał wyniki
  • Odpowiedz
@N331 nazwiska były mu potrzebne żeby złapać sponsorów i to rozkręcić. Za jakiś czas zacznie ich kosić zastępując młodziakami a projekt siłą rozpędu będzie się sam kręcić
  • Odpowiedz
@BayzedMan: Będzie Korwinem polskiego youtube'a. Szczerze mam nadzieję, ze jakoś się rozkręci, póki co nie wygląda obiecująco, a przydałoby się coś innego od tego co TV proponuje. Może gdyby wziął mniej krzykliwe nazwiska, to byłby budżet na nagranie czegoś więcej, niż gadająca głowa?
  • Odpowiedz