Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +43
No w końcu proces detailingu zakończony po ponad pół roku od rozpoczęcia. Robione było na 4 raty, bo inaczej musiałbym auto zostawić na 2 tygodnie, a nie mogę sobie na tyle czasu pozwolić bez auta. Koszt całkowity po rabacie: 12,5k zł. I weszło:
- folia ppf 10-letnia na 95% zewnętrze auta (pozostałe 5% to klamki, tylnie światła, relingi dachowe) w tym ściągnięcie napisów i ponowne nałożenie, tak więc folia jest także pod
- folia ppf 10-letnia na 95% zewnętrze auta (pozostałe 5% to klamki, tylnie światła, relingi dachowe) w tym ściągnięcie napisów i ponowne nałożenie, tak więc folia jest także pod
farbowanylisek +315
Amerykańska kultura dawania napiwku to największy rak cywilizacji zachodniej #ameryka
CPK ma być jakieś 2-2,5 razy większe niż Okęcie, więc te rendery nie pokazują prawdziwej skali inwestycji. To nie jest coś ogromnego. Każdy jara się tu nim tak jakby Polska budowała co najmniej kosmodrom.
Samolot może tak samo wylądować i oclić towar dziś w Łodzi jak i w CPK. Czy były jakieś merytoryczne argumenty w tym temacie? Pytam poważnie.
Przylatuje dużymi szeroko kadłubowi samolotami, które nigdy nie będą kursowały z lotnisk regionalnych
Ten argument z belly cargo do mnie przemawia, ale oznacza to że tych samolotów będzie musiało być naprawdę dużo jeżeli chcielibyśmy chociaż w połowie zrobić wynik na cargo Frankfurtu. I pytanie czyje to będą samoloty? Przecież nikt poza LOTem nie zrobi sobie z CPK hubu. Każda linia lotnicza ma swój,
Argument drugi, czyli mniejsze lotnisko. samolotami głównie lata biznes. Nikt nie będzie ustawiał spotkań i wizyt, pod to, jak lata samolot. Po prostu nim nie poleci. Potrzebna jest codzienna rotacja. To jest temat wygaszania popytu na kolei. Pociąg jeździł 3 razy dziennie, później 2, a później 1. Jak jeździł 1 raz, to