Aktywne Wpisy
marian-stefan +299
Nie wszyscy przeglądają główną (znalezisko: link ) więc wrzucę również tutaj. Ukr pobił przynajmniej dwóch Polaków w Katowicach. Nagrania załączyłem w komentarzach.
Jednego uderzył, gdy Polak nawet się nie bronił, a drugiego z partyzanta od tyłu, gdy zaatakowany szedł na przejściu dla pieszych. Po ataku, na końcu filmiku zaczepia kolejną losową osobę i pyta, czy jest z Polski. Na odpowiedź "nie" stwierdza "to zajebiście".
Może nagłaśniając sytuację uda się zidentyfikować ukraińskiego "gieroja"
Jednego uderzył, gdy Polak nawet się nie bronił, a drugiego z partyzanta od tyłu, gdy zaatakowany szedł na przejściu dla pieszych. Po ataku, na końcu filmiku zaczepia kolejną losową osobę i pyta, czy jest z Polski. Na odpowiedź "nie" stwierdza "to zajebiście".
Może nagłaśniając sytuację uda się zidentyfikować ukraińskiego "gieroja"
tojapaweu +22
Najbardziej patologiczne pytanie jakie słyszę przy sprzedaży: a dlaczego Pan sprzedaje? Najlepiej jak jest jeszcze uargumentowane, no bo ma Pan go tylko rok.
U nas jest taka mentalność, że jak już się kupuje auto to niech będzie na całe życie aż pójdzie na złom na żyletki. Mam 28lvl, kupuje sobie auta żeby nimi pojeździć i jak mi się znudzi to zmieniam na inny, co to za pytanie idiotyczne.
#januszebiznesu #motoryzacja #samochody #
U nas jest taka mentalność, że jak już się kupuje auto to niech będzie na całe życie aż pójdzie na złom na żyletki. Mam 28lvl, kupuje sobie auta żeby nimi pojeździć i jak mi się znudzi to zmieniam na inny, co to za pytanie idiotyczne.
#januszebiznesu #motoryzacja #samochody #
Do kogo ma trafiać taka propaganda i po co w ogóle propaganda, skoro korzystny projekt powinien bronić się sam?
W skrócie: gość pisze, że w całym bardzo szeroko pojętym regionie CEE od Estonii po Bułgarię w r. 2040 (za 26 lat) będzie aż 300 „osobopodróży” lotniczych. Wyliczył to bardzo zaawansowaną metodą, czyli patrząc, ile będzie ludności w zaznaczonych krajach razem i mnożąc przez 2.
Przykładowo, chodzi mi o to, że w 2040 r. w Bułgarii, przy ludności 6 mln, będzie 12 mln podróży lotniczych, itd.
Ile z tego to loty przesiadkowe, gdzie pasażerowi opłacałoby się przesiadać w Baranowie, to już pominął. Czyli założył, że Bułgar lecący na wakacje do Egiptu powinien być traktowany jako potencjalny pasażer przesiadkowy CPK, i to pomimo, że pod nosem ma Stambuł i Turkish Airlines, gdyby nawet był tak chory na głowę, że leci do tego Egiptu z przesiadką.
Geopolitycznie optymistyczne wliczanie Ukrainy, Białorusi, państw bałtyckich… Zakladanie, że na trasie Praga - Madryt większość Czechów będzie chciała się przesiadać w Polsce w Baranowie… To jest robienie z polskiego podatnika idioty.
Juz nie mówiąc, że do „nowych podróży” nie można wliczać całych prawie 80 mln podróży z samej Polski, bo one w większości „nowe” nie będą.
PiS to partia, która oddała Rafinerię Gdańską państwu niezbyt przyjaznemu Polsce z prawem do odsprzedaży udziałów Rosjanom tak tanio, że ci już w całości odzyskali kasę i teraz ciągną na czysto zysk, który miał zasilać polski budżet. Wpisali w umowę 0.5 mld USD odszkodowania dla Arabów za każde naruszenie, nawet małe bez szkody finansowej dla Saudów.
Ta sama partia postawiła kompletnie nieopłacalne lotnisko w Radomiu, zmarnowała 1.5 mld w Elektrowni Ostrołęka, i ogólnie rozkradła ten kraj pewnie na jakieś 10 mld PLN przynajmniej.
Więc nie dziwcie się, że chcemy obiektywnych analiz opłacalności i audytu przed każdą decyzją, co robić, a czego nie.
#polityka #bekazpisu #gospodarka
Komentarz usunięty przez moderatora
WSZYSTKIE lotniska w Polsce obsługują teraz 33 mln pasażerów, NA PEWNO XD za 20 lat przy wyludniającej się Europie, będzie 150 mln w samym CPK xDDDDDDD
Ja #!$%@?, nic tylko zostać ekspertem z Twittera i robić hajs na
Co więcej - liczba dalekobieżnych podróży pociągiem w Polsce wzrośnie z 59 do 138 mln
Co tam że ludność Polski spada, każdy z nas będzie prawie 3 razy częściej pociągiem jeździł.
Ja się jeszcze zastanawiam jak im wychodzi tak radykalne zwiększenie podróży gdzie przez działania UE ceny lotów mają wzrosnąć i generalnie ma się dążyć do ich ograniczenia ze względu na założone cele klimatyczne.