Wpis z mikrobloga

  • 0
@OgurRicc: w którym momencie gra była grywalna? Problem z save kariery, problemy z AI, które od czapy raz dowalało Ci +10 sek na stage, a później byłeś w stanie pokonać ten sam poziom AI z 30 sekundową przewagą. Czy błąd, który powodował to, że jak opuściłeś grę po stagu i wróciłeś do gry to nagle AI było na poziomie 0. Czy mówisz o tym jak bardzo gra jest grywalna na RTX
@kilgoro: Co do balansu AI się zgodzę, to nie działało. Nie uświadczyłem problemów z zapisem podobnie jak tego mitycznego opóźnienia inputu na kierze. Co do dropów - Ryzen 7 5800/AMD RX6700XT z włączony FSR na Quality dawało radę, miałem dropy tylko na OS w Chorwacji i Kenii (co dziwne, bo takie doliny w Guanajuato powinny bardziej zamulać xD).
Problemów z łączem internetowym tak samo nie doświaczyłem, zawsze gra się ładnie logowała
@kilgoro: @OgurRicc:

Jak dla mnie teraz EA WRC jest grywalne choć na początku problemy z AI w trybie kariery (długo naprawiane), stuttering (wciąż się zdarza ale dużo rzadziej), zbyt późny co-driver (już naprawiony) były dość problematyczne

Zostały jakieś mniejsze problemy typu mało angażujący na dłuższą metę tryb kariery, mało możliwości względem doboru opon itp.

Niemniej takie plusy jak ponad 30-kilometrowe odcinki, dużo większa ilość tras niż w DR2.0 czy WRC
  • 0
@OgurRicc: te błędy to bym sobie nawet odpuścił bo prędzej czy później pojawiłyby się patche, ale to że ta gra nie wspiera baz kierownicy jako MOZA, ASETEK itp to się w głowie nie mieści - co lepsze w kodzie gry ofc są dodane firmy ale komuś się nie chciało tego zrobić dalej.
@kilgoro: polecam mody bolidów od RaceSim Studio pod Assetto Corse. Do wersji F1 z 2021 kupowałem i jeździłem dosyć sporo. Kupiłem F1 22 na premiere, pograłem w sumie kilkanascie godzin i #!$%@?łem. F1 23 już nie kupowałem i F1 24 też nie zamierzam jeżeli znów będzie odgrzewany kotlet - jakby dodali wsparcie dla 3 monitorów to bym sie może zastanowił, ale WRC nie ma (co początkowo reklamowali, że jest, okazało się