Wpis z mikrobloga

#spotifyfamily

Nie polecam użytkownika @mrrru.

Dołączyłem do jej rodziny Spotify i kazała mi zapłacić za pół roku z góry. Po miesiącu dostałem maila, że płatność za rodzinę nie powiodła się. Napisałem do niej i podobno ma jakieś problemy z kartą płatniczą i „jutro podpina nową kartę”. Minęło kilka dni i sytuacja stoi na tym, że zablokowała mój numer telefonu i nadal mam Spotify free.
  • 27
  • Odpowiedz
  • 7
@Krzemiec ten/ta/to sruu najpierw chciało 40 coś za pół roku bo niby zakładając powinien mieć za free, jak tu pomysł został wyśmiany to cena spadła do normalnych 36zet. Potem długie tygodnie było ogłaszane co chwilę że szuka chętnych.
Chyba nie dało się wyruchać na cenie to poszło po bandzie że ukradł całość. ¯_(ツ)_/¯

Tak się #!$%@?ć dla paru złotych. Oby pokarało.
  • Odpowiedz
@xeroxxerox: To jest nas więcej... Mnie bajkę z kartą wcisnęła 3 tygodnie temu i od tego czasu jadę na free. Myślałem, że jak ktoś już tu jest 5 lat to raczej pewny człowiek i się zdziwiłem....
  • Odpowiedz
@Rigs89: Z tego samego założenia wyszedłem, tym bardziej, że nigdy nie miałem problemów jak się z kimś stąd dogadywałem na jakieś konta. Wiadomość dostałem 27 lutego od niej.
  • Odpowiedz
  • 2
Już nawet kij w tą typiare najgorsze że przez rok nie można dołączyć do nowej rodziny a konta mi szkoda żeby nowe zakładać.
  • Odpowiedz