Wpis z mikrobloga

Jaki hothatch do 45tys? (Zostawiam margines 10 tys na ewentualne dodatkowe koszta)
W miarę tani w utrzymaniu, bez wad fabrycznych, które znacząco podnoszą koszty utrzymania. Spalanie nie gra aż takiej roli. Najważniejsze by serwis był w miarę sensowny bez kosztownych wizyt u mechanika za 5 tys, co pół roku. Dobrze by części były dostępne bez większych problemów i był do zrobienia w typowym warsztacie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Czy będzie coś sensownego w tej kwocie co zapewnia 5-6s do setki?

#motoryzacja
  • 19
  • Odpowiedz
@repro5: hotchach, który ma 5s do setki za 40k. Czyli samochod, który będzie miał z 15lat , był piłowany, bo czemu by nie cisnąć jak jest czym i ma być tani w utrzymaniu, bez dokładania kasy. Paaaanie, wybierz Pan jedno. Ale tak czy tak życzę udanego zakupu.
  • Odpowiedz
@repro5 Odpowiedź brzmi - nie ma! ( ͡º ͜ʖ͡º)
Wpisałem z ciekawości w otomoto:
- 45k max
- kompakt, Coupe, miejskie
- minimum 200KM
Zmówiłem tylko "Ojcze nasz" I wyłączyłem ( ͡º ͜ʖ͡º)
Odpuść i weź jakiegoś zwyklak co to rozpędzi w 8s. albo sypnij groszem. Lub do odważnych świąt nalezy(òóˇ) Wierzę i tak w
  • Odpowiedz
  • 1
@SpokojnyPan: Dorwać S3 8p w dobrym stanie to kłopot, a te, ktore wedlug mnie wyglądały ciekawie to sprawdziłem. Jeden popowodziowy (srebny), a drugi biały "bezwypadkowy" był walony z każdej strony. Roczniki z ostatnich lat produkcji to już ceny 60k+. Audi TT 3.2 wydaje się być ciekawym pomysłem.
  • Odpowiedz
@repro5: taktyk bo samemu się kręce w podobnym budżecie, jako 2 auto

Myślałem o megane 3 rs i chyba do tego mi najbliżej, w dużo tańszej opcji focus mk2 ST ale to tak jakby się trafiła okazja z ładną sztuką bo auto swoje lata ma, albo dołożyć do focusa mk3 ST ewentualnie ściągać ze stanów.
  • Odpowiedz
@repro5: to wszytko sa jakieś szkody parkingowe. Zderzaki w tym aucie sa bardzo drogie, tak samo progi, wszytko jest inne, wiem bo sam przez 3 lata lakierowalem auto 4x i ani razu z mojej winy. Z OC/AC to się robia duże kwoty. No ale to wiadomo, kazdy ma swoje podejscie do rematu
  • Odpowiedz