Wpis z mikrobloga

@Loginito: bezpośrednio na pytanie nie odpowiem, ale zwróć uwagę na to, że Morele to platforma sprzedażowa i ogłaszają się tam też inni sprzedający - np. mój dysk kupiony w Morelach powędrował na reklamację bezpośrednio do ALSO (bo de facto tam został kupiony za pośrednictwem strony Moreli).
  • Odpowiedz
  • 0
@Loginito Od wielu lat nie musiałem niczego oddawać na gwarancję, ale we wszystkich 3 wymienionych robiłem odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni i żaden się nie wyróżnił ani na plus ani na minus, żaden nie robił z tym problemów ani nie przedłużał zwrotu kasy niepotrzebnie.
  • Odpowiedz
Tak samo jak koledzy nie wiem jak z gwarancją.
Słyszałem, że wysyłają używane dyski ale wszystkie ssd jakie przysłali miały 2 właczenia i 0h nakręone - więc klasa.

Wypowiem sie natomiast co do cen, ponieważ sprawdzałem wybiórczo na 30 urządzeniach i x-kom wygrał w 2, 4 były równe reszta wygrało morele. Sprzęt typu części PC i osprzęt(monitory, etc)

Póki ktoś z doświadczeniem sie nie wypowie i nie zmieni mojego zdania - kierowałbym
  • Odpowiedz
@Loginito: ja po doświadczeniach z morele i xkomem bym się nie skusił na żaden, morele jak lecieli w kulki z gpu
a xkom zamowilismy komputer z zlozeniem u nich i przyszedl zepsuty, spalony xD od razu zawieziony z powrotem i goscie chcieli NA GWARANCJE TO ODDAWAC XD dopiero po zrobieniu w salonie zadymki na pol galerii przyjeli zwrot bo nie mogli sobie wymyslec uszkodzenia mechanicznego z winy uzytkownika jak to praktycznie
  • Odpowiedz