Wpis z mikrobloga

#gravel hej, kupiłem niedawno eskera 5.0 na apexie 1x11, ponoć koła które są dołączone są „od razu do wymiany”. Czy to prawda i jeśli tak, jakie polecacie wadzić na raczej uniwersalne zastosowania. 70% asfaltowych, 30% ubity gravel. Warto też próbować kupić z olx używane?
  • 5
  • Odpowiedz
@StulejmanWielki: nawet niech opon nie zmienia, skoro zadaje takie laickie pytania. Raczej op nie będzie trzaskał 300km tygodniowo, by nagle odczuwał duży komfort z tytułu wymiany opon ;)

na raczej uniwersalne zastosowania. 70% asfaltowych, 30% ubity gravel.


@hrtfckr: uniwersalne to 70% asfaltów? w PL uniwersalne to jednak proporcje odwrotne, bo ścieżki w mieście, często pod miastem, chodniki to głównie kostka brukowa, do tego sporo nierówności, więc imo nie ma co
  • Odpowiedz
@hrtfckr: weź najpierw tak jak mówią koledzy pojeździj na stockowym wyposażeniu, dobrze ten rower rozjeździj, popatrz co ci pasuje a co nie i potem się baw w wymiany ewentualne. Wymiana kół zaraz po zakupie, zwłaszcza jak się jest zielonym to jedno wielkie iks de. Z mądrości forumowych to jakiego roweru byś nie miał i tak ci napiszą "to gówno, dołóż x i kup y". Ciesz się z zakupu na razie.
  • Odpowiedz