Aktywne Wpisy
TSR44 +471
ATAT-2 +761
Przeczytałem właśnie dwa wpisy ludzi z gastro którzy wręcz DOMAGAJĄ się napiwków i nie pojmują jak można ich nie zostawiać.
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Szczerze? Po ostatnich kilku dniach gdzie stołowałem się w knajpach (wyjazd majówkowy) to powiem, że takiego uja. Restauratorzy już tak polecieli z tymi cenami zasłaniając się inflacjami, cenami prądu i płacami minimalnymi że już sami się zatracili w tym, gdzie jest granica.
Rozumiem ładna knajpka, ładny ogródek, miła obsługa, DOBRE jedzenie -
Sprawdziłem żarówki - wszystkie ok, ale i tak wymieniłem, sprawdziłem bezpiecznik - też ok, ale i jego również wymieniłem.
I nadal to samo.
Jakieś porady co jeszcze mogę spróbować? Zanim wydam hajs na elektromechanika?
Seat Ibiza III
#mechanikasamochodowa #elektromechanika
Darmowy tuning!
Zazdrości mu każdy posiadacz BMW!
[ZOBACZ JAK]
@Citizen_Kane: jeśli podpowiedź od @t-tk nie jest wystarczająca, to nie ma opcji :)
Ogólnie taka awaria zazwyczaj oznacza że wspólny przewód masowy dla obu żarówek nie jest połączony prawidłowo z ujemnym zaciskiem akumulatora i żarówki te przypadkowo łączą się szeregowo i stąd takie efekty.
Zazwyczaj oznacza to upalony jakiś wtyk, przepalony bądź urwany przewód, lub skorodowane miejsce jego montażu do nadwozia, czasami przewód może
@Citizen_Kane: wręcz wygląda na rozwiązanie zagadki.
Spróbuj to jakoś lekko oskrobać, podoginac, możesz kupić w motoryzacyjnym "contact spray".
Albo jak potrafisz to nawet sobie zrób obejście tego upalonego styku naokoło wtyczki na wsuwce.