Wpis z mikrobloga

Więc to jest ta mityczna "interakcja" z konsumentem.

1 000 000 sprzedanych puszek - Kupuję Bugatti do driftu. Ściany budynku będą w kolorze Pastellblau. Gaśnice będą w kolorze żółtym.

500 000 sprzedanych puszek - Kupuję BMW do driftu. Ściany będą w kolorze Schilfgrun. Gaśnice będą w kolorze czarnym.

250 000 sprzedanych puszek - Nie postaraliście się i niczego nie kupuję!

Wy tworzycie Doze, ale to ja będę beneficjentem!

Budda rzeczywiście miał rację. Czegoś takiego nigdy nie było!

#budda #polskiyoutube #famemma
10kobla - Więc to jest ta mityczna "interakcja" z konsumentem. 

1 000 000 sprzedanyc...

źródło: Screenshot_20240412-150859~2

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@10kobla: co to za gowno, to juz chyba ten moment kiedy osobnik mysli ze wszystko czego dotyka zamienia sie w zloto i zyje w bance podszeptywaczy i chcacych podpiac sie pod zrodełko.

To jebnie
  • Odpowiedz
@10kobla: jedno trzeba mu przyznać - jest geniuszem marketingu, albo ma takiego geniusza za sobą.
"KUPUJCIE MOJE PRODUKTY, W ZAMIAN ZA TO ZA WASZ HAJS KUPIĘ BUGATTI DO FILMU NA KTÓRYM ZAROBIĘ KILKADZIESIĄT KOŁA. ROBIMY HISTORIĘ!" XD
  • Odpowiedz
  • 7
@washington: @marv0oo: Ludzie są zaślepieni influencerami. Stwarza to niesamowite możliwości manipulacji. Oczywiście, budda potrafi to wykorzystać.

To jest niesamowite. Gość gada o tygodni, że "Produktu tak opakowanego i zawierającego taki marketing, taki rozmach i takie działania dookoła samego brandu nie ma na rynku" a okazuje się, że rozwój dozeland będzie zależeć od ilości sprzedanych puszek.
  • Odpowiedz