Wpis z mikrobloga

  • 0
@ChlopoRobotnik2137 @Przegrywzyciowy0 5 minut to nie przesiadka. Przy takim czasie nikt nie będzie trzymał pociągu. Chyba że ma zrobione oficjalne skomunikowanie. A to piszę w rozkładzie pkp plk portalpasazera.pl Trzeba zobaczyć czy jest wpisanie że dany pociąg może czekać na drugiego i ile minut.
  • Odpowiedz
  • 0
@ChlopoRobotnik2137 to że znajduje to inna sprawa. Zostaniesz splawiony przy 5 minutach. Zaraz powiedzą że skomunikowanie to minimum 10 minut. No chyba że wpisane jest skomunikowanie na portalu pasażera. Ale to już sam zobacz, albo napisz na kiedy, skąd dokąd i godzinę
  • Odpowiedz
  • 0
@ChlopoRobotnik2137 to jest oficjalny rozkład PKP PLK, firmy która układa rozkład pociągów w Polsce na podstawie wniosków przewoźników. To jest najbardziej wiarygodny rozkład ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Ramone: a jeszcze jedneo pytanie, bo widze ze znasz sie. Jak opoznil mi sie pociag kolei mazowieckich przez co nie zdazylem na pociag intercity, to moge cos ugrac w kolejach mazowieckich ( musialem kupic nowy bilet, tez na koleje bo byl najwczesniej) lub u Intercity ( nie anulowalem bo liczylem ze zdaze, i kontynuowalem podroz innym pociagiem intercity na ktory przesiadlem sie w kolejnym miescie), czy szkoda zachodu?
  • Odpowiedz
  • 1
@ChlopoRobotnik2137 tutaj nic mądrego nie poradzę. Tylko na przyszłość warto to poczytać. O honorowaniu biletów w przypadku utraty przesiadki u różnych przewoźników. Po to aby nie kupować niepotrzebnie nowych biletów https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/kup-bilet/honorowanie-biletow-pkp-ic-w-pociagach-innych-przewoznikow/honorowanie-biletow-w-sytuacjach-awaryjnych-z-innymi-przewoznikami.html oraz tutaj https://polregio.pl/pl/dla-podroznych/pomoc/honorowanie-biletow/
  • Odpowiedz
@Ramone: dzieki za rady. Udalo sie dojechac. Jak ostatnie regio sie opoznialo ( 2 min) i zapytalem konduktora czy poprosi o poczekanie, to powiedzial ze generalnie intercity nie czeka na osobowki :D i nic nie zrobil. ale zapewnil ze przyjedziemy z max 1 min opoznieniem. No i dobrze wiedziec o honorowaniu biletow. Niestety babki w kasie i konduktorka , mimo ze wiedziala co sie stalo, nic nie zasugerowaly o wykorzystaniu istniehjacego
  • Odpowiedz
  • 0
@ChlopoRobotnik2137 ogólnie wśród pracowników panuje niewiedza. Kiedyś miałem taką sytuację, tylko wiedziałem o honorowaniu. To na 5 rozmów jeden konduktor powiedział że nie wie, musi poczytać ( ͡º ͜ʖ͡º) Baba w informacji na dworcu Warszawa Centralna kazała kupić mi nowy bilet, jeden konduktor to samo. Dwóch wiedziało co i jak i pozwolili jechać na starym bilecie. Tylko oczywiście zaczepiłem ich na peronie przed wejściem. W każdym razie
  • Odpowiedz