Aktywne Wpisy
dupox +65
Jak co roku organizujemy wysyłanie matur maturzystów, niestety ostatni wpis usunęła moderacja. Aby otrzymać maturę z polskiego musisz:
1) Zaplusować ten wpis
2) Dać mi followa
3) Napisać pod tym wpisem komentarz w paru słowach dlaczego chcecie arkusz:)
Mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się pomóc tylu tegorocznym maturzystom(。◕‿‿◕。)
#matura #matura2024 #przecieki #rozdajo
1) Zaplusować ten wpis
2) Dać mi followa
3) Napisać pod tym wpisem komentarz w paru słowach dlaczego chcecie arkusz:)
Mam nadzieję, że w tym roku też uda mi się pomóc tylu tegorocznym maturzystom(。◕‿‿◕。)
#matura #matura2024 #przecieki #rozdajo
Kros jeszcze nie ma skanu Polaka ? Ostatnie osoby, bo ide spac pv #matura #matura2024 #przecieki #deepweb #4chan
Pytanie do bardziej obeznanych rajderów. Oglądając wyścigi uliczne i te torowe zawsze widać odmienne techniki złożenia się w zakręcie. W tych pierwszych zawodnicy jadą na typowego "iksa" gdzie jest to tępione wśród instruktorów. Mianowicie głowa i ramiona na wysokości szyby, dół ciała wiadomo w stronę wewnętrzna zakrętu.
Natomiast w wyścigach torowych głowa jest na wysokości manetki, łokieć nisko, bark praktycznie w jednej linii z kolanem.
Czy ktoś wytłumaczy mi to jasno? Dlaczego pierwsza technika miałaby być zła skoro jeżdżą tak topowi zawodnicy, a może tu chodzi jedynie o mniejsze pochylenie? Podobnie jeździli w MotoGP w latach 90tych.
Schodzenie na łokieć w ulicznych nie pozostawia zbyt dużego marginesu bezpieczeństwa.
albo tu
https://youtu.be/vSZiKrtJ7Y0?si=oQIXdx9LN4xVEQC8
A jak nie to i tak warte obejrzenia dla motocyklisty.
Opony w złożeniu na styku z asfaltem pracują w częściowym uślizgu.
Samo koło od motocykla przy pochyleniu toczyłoby się po promieniu kilku metrów a zamontowane na moto przy tym samym pochyleniu jedzie po promieniu dobrych kilkudziesięciu metrów czyli na jadącym moto opony w zakręcie cały czas "ześlizgują" się na zewnątrz a to ogranicza pozostałą do dyspozycji hamowania
tutaj nawet czasem slychac kiedy dzentelmen hamuje w zakretach w momentach kiedy niemal trze owiewkami o asfalt
@Steven_Hyde: mój gixer nawet na prostej zaczyna wtedy tyłem wyprzedzać przód. Ech...
Gx