Wpis z mikrobloga

Egzamin na A zdany. Czas więc na coś większego niż 125ccm. Coś od 300ccm wzwyż. Budżet 15k. Trasy głównie miasto i raz na dwa tygodnie jakiś trip na 200km+. Z jednej strony brałbym Horneta albo MT03, z drugiej kible na dużych kołach pokroju Hondy SH 300/350i i Piaggio Beverly wydają się mega wygodne i praktyczne. Miał ktoś któryś z wymienionych modeli i może się wypowiedzieć? #motocykle
  • 23
  • Odpowiedz
@chudy_pioter jak mt03 to poliftowy z 2 garami bo te pierwsze wersje mają 1 gar, ale jak bym już szedł w mt-07. Więcej na rynku, więcej części, taki "uniwersalny" model. W tej cenie to na spokojnie znajdziesz er6-n albo f z owiewkami, ale jak miasto to brać prawilnego golasa ( ͡º ͜ʖ͡º) może z650? Trochę większa ot mtka, odpycha się podobnie, wygodna. Hornet jaki rocznik? Bo jak
  • Odpowiedz
  • 0
@zielony_goblin dzięki wielkie!!!! ABS absolutny must have, także starsze roczniki Hornetów odpadają. SH 300i chyba też, bo vmax mały (na autobahnie może być kłopot). Generalnie moim faworytem jet Hornet i głównie nad nim myślałem. Skoro MT-07 jest tak dobrze dostępna, to też wrzucam do "puli".
  • Odpowiedz
@chudy_pioter: seryjnie bandit chyba po 2004 roku już miał ABS, a przebieg nie ważny, byle stan był dobry, mam między innymi horneta srowadzonego, ze szwajacarji z nalotem powyżej 120k od kilku lat nic się do niego nie dotykam, a ma u mnie dożywotke, zwarty, nie zniszczony, po za filtrami i płynami nic nie robię, nawet łańcuch jeszcze ze szwajcari,
znajomy ma bandita, też nic nie dotyka, a przebieg jak go sprowadził
  • Odpowiedz
@chudy_pioter czy taki must have? Dla mnie tak ( ͡º ͜ʖ͡º) sam mam moto bez ABS, ale to sezon max dwa. Jednak ABS i elektronika mocno poprawia bezpieczeństwo. Tak jak napisał @krzysztof2033 nie patrz na przebieg, a na stan. Moto jak samochód. Możesz kupić coś co ma 20k nalotu a jest szrotem, a coś do ma 50k i chodzi ładnie. Ale tak czy siak czeka Cię serwis
  • Odpowiedz
@zielony_goblin: Jak się go umyje to faktycznie niebrzydki jest XD

Cholera wie jak cenić, jak ostatnio patrzyłem to taki "konfig" okolice 18k mi wychodziło

Ma LEDy, ma taki modzik w lampie że się świecą dwie żarówki (normalnie tylko na "długich" świeci się druga) z guziczkiem ON/OFF. Super sprawa na nocnych przelotach. Świeże oponki, świeże klocki, łańcuch też jeszcze z 2/3 naciągu ma
  • Odpowiedz
  • 0
@zielony_goblin: petarda odpowiedż. Dzięki za napracowanko. Więc trochę ode mnie:

1. Wygoda - Duke zdecydowanie za mały dla mnie. 190cm i długie nogi robią swoje. Jestem z tych, co w autobusie nie mieszczą się nogi. Codziennie czeka mnie szybkie 15min po mieście do roboty. W skuterze nie trzeba wachlować biegami, nogi osłonięte, wyprostowana pozycja jak na sraczu xD. Dlatego myślę też nad kiblem. Do tego w kibel mogę wrzucić zakupy i
  • Odpowiedz
Duke, Cb500f, Mt-07 (zwykła bo tracerka ciut większa), moja Er-5, Er-6n to w sumie piździki. Nawet taka Z650 niby ciut większa, ale małe to, zwinne i lekkie. Jak myślałem, że moja er-5 jest dla mnie idealna, to jak polatałem na Z650 czy Mt-07 tak teraz er-5 to dla mnie rowerek, ale taka natura nakedów. Mam 173cm, koło 70 kg wagi więc taki moto to dla mnie petarda. Ziomek z pracy ma coś
  • Odpowiedz
  • 0
@zielony_goblin: chyba skończy się na tym, że podjadę do dealerów na jazdy testowe i wybiorę coś z grupy Fazer/Mt-07/CB500X i ewentualnie bujnę się jeszcze tymi SH 350i i Beverly 400.

Jestem #!$%@?, bo takim PCX125 jeździłem prawie cały rok, dopóki się nie #!$%@?ł. Pogodowo jestem przygotowany do 0 stopni. Buty i rękawiczki Shimy dają radę. Gruba kominiara z decathlonu pod kask + galoty pod górskie spodnie z membraną.
  • Odpowiedz
@chudy_pioter: ja mam na sprzedaż akurat mt03 2016, czyli ten z dwoma cylindrami. Kupiłem zaraz po zdaniu prawka na A, i na początek to zajebiste moto, lekkie i poręczne więc do miasta super. Ale dodam, ze jak masz więcej niż te 180 cm to sobie odpuść i poszukaj czegoś większego.
  • Odpowiedz