Wpis z mikrobloga

@cwlmod: @Knamga

Ja jeżdżę do max 3800 - 3900 obr na trasie (118 - 120 km/h na nadbiegu, czyli 5-ce), i ewentualnie momentami przy włączaniu się z pasa rozbiegowego do max 4500 obr. Powyżej tego tylko w wyjątkowych sytuacjach typu dynamiczne wyprzedzanie. Moja standardowa prędkość przejazdowa to 110 - 115 km/h (3400 - 3600 obr.) na prawym i środkowym pasie (oraz 116 - 120 / 3700 - 3900 na lewym)

Na
  • Odpowiedz
@Knamga: Spoko. Jak uda mi się już utworzyć holding z prawdziwego zdarzenia, to nie wykluczam Octavii z tym silnikiem 1.5 TSI (115 KM). I będzie brum brum przelotowa 125 km/h, czasem w porywach pod 140 - 150 gdy będzie trzeba bardzo pilnie polecieć (i o ile warunki drogowe na to pozwolą).

A jeśli chodzi o Fabie 4, to nie wykluczam ich w przyszłości jako wozideł firmowych (w wersji Essence 1.0 MPI
  • Odpowiedz
@Mawid_Dotyka: U mnie bez przekraczania 120 km/h średnio wychodzi 6,2 L gazu + 0,3 L benzyny 98.

@Nembutal: Miałem kiedyś 1.4 MPI 75 KM, to przy 2800 obr. miałem 93 km/h, a przy 3000 obr równe 100 km/h. To w sumie podobnie jak teraz w aktualnym moim 1.0 MPI 60 KM: przy 3000 obr. mam 97,5 km/h, a przy 2800 obr. mam 91 km/h.

@Zubern: W tych Fabiach MPI
  • Odpowiedz
@MamByleJakiNick: Fajnie, ale nie było do wyboru z tymi silnikami 60 / 75 KM sześciobiegowej skrzyni. Obroty mogłyby być na 6-ce niższe o dobre kilkaset. Z drugiej strony, prawie pod każde wzniesienie i tak trzeba byłoby redukować z powrotem na 5-kę, bo inaczej auto zaczęłoby zwalniać.
  • Odpowiedz