Wpis z mikrobloga

#morele #pcmasterrace #pc
Hej,
Jakoś 1.5 miesiąca temu złożyłem PCta na AM5 i od początku miałem trochę problemów. Bios płyty głównej za nic w świecie nie chciał się zupdate’owac. Co chwile nie było obrazu ani na integrze ani gpu. W końcu wczoraj obraz zniknął na amen [*].
Podrzucilem złomka do serwisu i diagnoza - walnięta płyta. Płytka asrock b650m pro rs kupiona w morele. Z morelami jak jest każdy wie, sam nigdy tam nic nie reklamowałem. Jakieś propozycje jak się za to zabrać żeby mnie nie zbyli? Ile mniej więcej trwał u was ten proces? Z góry dzięki za pomoc
  • 6
  • Odpowiedz
@incvrnation: wypełniasz formularz reklamacyjny, dostajesz namiar na kuriera lub paczkomat (za darmo), wysyłasz. Morele robi za pośrednika, więc płyta trafi do serwisu Asrocka. Jak potwierdzą usterkę, to dostaniesz nową płytę albo naprawią starą. Ile to może potrwać? Mi ostatnio pamięci RAM wymieniali (na nowe) przez miesiąc.

Zwróć uwagę na to, aby wysłać im cały komplet.
  • Odpowiedz
  • 0
@incvrnation no właśnie takie rzeczy wychodzą po ekstensywnym testowaniu przy składaniu.

W normalnej manufakturze ci to sprawdzą jeszcze przed zakupem i nawet w przypadku najmniejszych podejrzeń problemów - dla pewności wymienią na inny egzemplarz.
To jest tylko kwestia tego ile twój czas jest warty.

Tak że tak, teraz odsyłka i oczekiwanie na wyrok serwisu.
  • Odpowiedz