Wpis z mikrobloga

Wyobraźcie sobie, że chcecie sprawić prezent rodzicom. W kraju jesteście ogólnie tylko kilka dni, więc 29 kwietnia zamawiacie prezent u @OleOlePL bezpiecznie na czwartek 09.05 żeby mieć mały margines przed sobota, i co?
I że wszystkich możliwych kurierów paczka zostaje nadana przez #pocztapolska czyli oczywiście problem.
Paczka nie dociera wczoraj, na śledzeniu status się nie zmienia od wczoraj. Na infolinii nikt nie potrafi w ogóle pomóc, bo oni paczkę przecież wysłali. I co teraz zwykły szary człowiek może zrobić? @PocztaPolskaSA, @OleOlePL jak mozna wyegzekwować od Was otrzymanie opłaconego produktu??
Jezu, nigdy więcej #oleole #pocztapolska #pocztex
  • 7
  • Odpowiedz
@lilirose: spoko, też czekam na paczke z RTV wiec ten sam syf. Zamówienie we wtorek rano z dopłatą na środę. Do teraz status sie nie zmienił, paczka od 3 dni leży sobie na Ursynowie i czeka aż ktoś ją do mnie przywiezie.
  • Odpowiedz
@lilirose:
Zasadnicze pytanie, to kiedy sklep nadał przesyłkę?
Dla "Pocztex Kurier" gwarantowany termin doręczenia to D+2 (paczki standardowe) lub D+3 (paczki niestandardowe i gabaryt 2XL).

Jak wysłali 29 kwietnia do 15:00, to dzisiaj mija 7 dzień (1 i 3 maja było święto). Coś musiało się stać, bo takie opóźnienia praktycznie się nie zdarzają. Może etykieta się odkleiła? Najlepiej złóż reklamację w OleOle.
  • Odpowiedz
Cześć,

przykro nam z powodu opisanej sytuacji. Prosimy o podanie szczegółów sprawy w wiadomości prywatnej. Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem.

Pozdrawiamy
Zespół OleOle!
  • Odpowiedz