Wpis z mikrobloga

@jurek-gagarin to jest top rozwiązanie dla najbardziej wymagających. Masz zarówno instant 1000 koni jak i brak ograniczenia zasięgiem. Takie coś od Audi wygrało w tym roku Dakar. Takie coś będzie stało u każdego bogatego. Jeden elektryk i jeden elektryk z agregatem spalinowym
  • Odpowiedz
Takie coś od Audi wygrało w tym roku Dakar.


@zibizz1: Szkoda ze zapominacie o tym ze w topowej grupie ultimate prototype na dakar nie było zadnej konkurencji i były tylko 3 identyczne audi ;) ale tak, wygrali.

Takie coś będzie stało u każdego


@zibizz1: To ja juz wole tradycyjne v8, niz 2.5-3 tonowego sredniej wielkosci suva z 2.0. To z video wazy 3460 kg, masy i fizyki w zderzeniu czy
  • Odpowiedz
@jurek-gagarin Twierdzisz że wygrali bo sie ścigali sami zesobą?
No nie, mieli najlepszy czas we wszystkich możliwych kategoriach. W samochodach 1,48,55 miejsce na 136.
Druga była toyota 80 minut później

A ja wolę 2.5 tonowego elektryka i 1000 koni niż 2 tonowego spaliniaka, tyle ważą bo 6 i 7 osobowe. 5 osób można zapakować do 500kg lżejszych
  • Odpowiedz
@jurek-gagarin:

Szkoda ze zapominacie o tym ze w topowej grupie ultimate prototype na dakar nie było zadnej konkurencji i były tylko 3 identyczne audi


Pracowałeś w TVP? xD
T1 jest topowa, nie żadne ultimate, bo jedyną różnicą między T1.U i T1+ jest źródło napędu
  • Odpowiedz
A ja wolę 2.5 tonowego elektryka i 1000 koni niż 2 tonowego spaliniaka, tyle ważą bo 6 i 7 osobowe. 5 osób można zapakować do 500kg lżejszych


@zibizz1: I super. Niech obie opcje istnieją na rynku, bez zmuszania nikogo do tego co ma kupować i czym jeździć :)
  • Odpowiedz
Pracowałeś w TVP? xD


@PiotrFr: Jak juz sie bawic w reportera to są porównywalne. Przetłumacz sobie na bagietkowy.

Audi Sport’s RSQ e-tron sits in... well, a class of its own – at least for now. What used to be called the T1.E (for Electric) is now T1.U, or Ultimate. The name might sound like it’s above the T1+ category but ‘balance of performance’ keeps the playing field balanced between the T1
  • Odpowiedz