@haszczyc: No właśnie w takich sytuacjach się zrzuca. Gdy po wystartowaniu musi wylądować, a jest za ciężki. Jakby wystartował 2h temu, to byłby lżejszy.
Największy samolot LOT-u podczas startu może ważyć około 175-180 ton, co jest masą całkowitą maszyny (waga samolotu z pasażerami, paliwem, bagażami, frachtem). Aby procedura lądowania była w pełni bezpieczna, Boeing 767 nie powinien ważyć więcej, jak 145 ton.
awanturujący się pasażer samolotu Polskich Linii Lotniczych LOT sprawił, iż załoga Boeinga 767 (lecącego do Chicago) podjęła decyzję o powrocie tuż po starcie
@haszczyc: Znajoma stewardessa mi mówiła, że na loty do Tel Avivu chętnie biorą stewardów, bo regularnie dochodzi na pokładzie do mniejszych lub większych awantur. Co ci żydzi, to ja nawet nie...
To Enter Air. Ja bym obstawiał, że ktoś tu robi type rating na tego 737 w nadziei, że go potem zatrudnią a pokażą mu figę z makiem za kilkaset tysięcy. Zawsze pokazują ; d
Po starcie nie złożyło się podwozie. Po wypaleniu paliwa (stąd konieczność holdingu nad lotniskiem) do maksymalnej masy do lądowania samolot bez problemów wylądował w Pyrzowicach.
źródło: http://www.wykop.pl/ramka/1019197/kiedy-gdzie-i-dlaczego-samolot-zrzuca-paliwo/
Ale może być inny powód. Nie znam się na lotnictwie.
@shark93: ciekawe jaki koszt takiego paliwa
To Enter Air. Ja bym obstawiał, że ktoś tu robi type rating na tego 737 w nadziei, że go potem zatrudnią a pokażą mu figę z makiem za kilkaset tysięcy. Zawsze pokazują ; d
Po starcie nie złożyło się podwozie. Po wypaleniu paliwa (stąd konieczność holdingu nad lotniskiem) do maksymalnej masy do lądowania samolot bez problemów wylądował w Pyrzowicach.