Wpis z mikrobloga

jak sie wlamac komus na facebooka znajac tylko adres e-mail z ktorego sie loguje albo na g-maila? sprawa w rodzinie jest tak wazna, ze chocbym mial zaglebiac temat od zera (bo jestem zielony) to nic mnie nie powstrzyma, bylby ktos skory udzielic wskazowek? #pytanie #hacker #hacking #hack
  • 78
  • Odpowiedz
@Capo_Bastone: nie da rady... musisz spróbować złamać hasło do poczty bo może ma ustawione pytanie na które znasz odpowiedź... jak masz pocztę to nie wiem ale może jest opcja resetowania hasła i wtedy zmieniasz na nowe... ale wtedy właściciel wie że ktoś grzebał bo się nie zaloguje
  • Odpowiedz
@Vandal83: na g-mailu to nie pomaga, sa jakies durne pytania typu kiedy konto zostalo zalozone, z czego korzysta, adresy do ktorych najczesciej pisze, dramat

slyszalem o jakichs mozliwosciach ze mozna przez wi-fi cos sciagac sygnal i tam mogloby cos wyjsc? a gdybym mial dostep do komputer osoby ktora chce hacknac da to jakos rade wyciagnac jak bedzie wylogowana?
  • Odpowiedz
@Capo_Bastone: czasami programy typu PassTool Password Reader pomagają, da się wyciągnąć sporo haseł a dużo osób wykorzystuje to samo hasło do wszystkiego... jeśli hasło zostało zapisane ale jest wylogowane to może się uda jakimś programem do haseł odzyskać. Bierzesz na pendrive ten program rozpakowany klikasz i masz hasła te które się uda temu programowi wyciągnąć i dedukujesz jakie hasła używa i tyle...

jaka to sprawa? skoro masz dostęp do kompa i
  • Odpowiedz
@Vandal83: w sumie juz chyba niedlugo ex podejrzewam, ze zajmuje sie prostytucja i innymi czarnymi biznesami, #!$%@? jej telefon i wiele rzeczy wyszlo, teraz by pasowalo dostac sie do niej na g-maila albo facebooka, ale pc z ktorego sie loguje jest w domu jej rodzicow do ktorego za bardzo nie mam wstepu i rozwazam rozne opcje jakby sie tam dostac, ale chyba ta falszywa strona facebooka bedzie idealna
  • Odpowiedz
@Capo_Bastone: smutna sprawa, spróbuj silnej presji psychologicznej...