Wpis z mikrobloga

@Liquid_Snake: Ja to sobie cenię sprzęt bez antywira. Jeśli masz wątpliwość co do pliku to skaner online, autorun na nośnikach wyłączony, widoczne pliki systemowe/ukryte i Cie syf nie zaskoczy. Drażni mnie fakt, że coś mi kompa spowalnia, a i tak niewiele rzeczy ściągam.
@pieczarrra:

1. Zrób w uplay weryfikację plików (na razie samą weryfikację, bez naprawy).

2. Gdy spyta cię, czy naprawić pliki gry, to zablokuj na 10 minut osłony avasta.

3. Uplay ściągnie potrzebne pliki.

4. Wejdź do avasta, menu Ustawienia > Antywirus.

5. Zjedź trochę niżej, do rubryki Wykluczenia.

6. Tam wpisz pełną ścieżkę do pliku TheCrew.exe (np. F:/Gry/TheCrew.exe) i wciśnij enter.

7. Włącz z powrotem osłony i gotowe, można grać.

Spoko