Dziękujemy za ostrzeżenie, mieszkając na południu wezmę Twoją opinię pod uwagę!
A tak poważnie to co według Ciebie ma zrobić PLAY? Zajechać tam autem i po prostu ściąć ich nadajnik? Takie biadolenie, że mają w dupie klienta jest nudne, takiej sprawy nie da się praktycznie załatwić "od tak", dlatego też marudzenie i ostrzeganie przez nimi jest dla mnie głupie.
Jeżdze po całej Polsce i ani razu nie miałem większego problemu z zasięgiem,
@chomik3 @panstraszny : W tej sytuacji Play powiniene zgodzić się na rozwiązanie umowy, bez naliczania kary. Skoro Play przestał być w stanie świadczyć usługę na obszerze w którym abonent korzysta to Play się nie wywiązuje z obowiązku zapewnienia łączność\ci a nie klient. Ciekawe co ty zrobisz z umową podpisaną na x czasu kiedy druga strona nie wywiąże się z swoich obowiązków a będzie Ci naliczała opłatę abonamentową?
Sry, @Gorylmen, ale jesteś naiwny jak dziecko... jakaś pinda z infolinii ci powiedziała, że będziesz musiał płacić a ty przyjąłeś to do wiadomości i na tym koniec?
Twoje postępowanie powinno wyglądać mniej więcej tak:
- czytasz umowę, czytasz regulamin świadczenia usług, potem czytasz jeszcze raz umowę...
- sprawdzasz ile dni ma operator na usunięcie usterki,
- bierzesz jedno i drugie i konsultujesz się z lokalnym przedstawicielem Urzędu Ochrony Konsumenta,
@Agonia: wiesz.. umowa umową, ale nad umowami i innymi regulaminami firm wciąż jest polskie prawo... nie uda się zerwać umowy? trudno, więc zmusić ich aby za każdy dzień nieprawidłowej pracy telefonu płacili odszkodowanie (1 dzień awarii = 2 dni abonamentu za free).
tutaj więcej o tym jak powinna wyglądać reklamacja:
@Emill: Chyba, że umowa mówi inaczej. To co mówisz jest logiczne i ogólnie common true, ale nie czytałem tak dogłębnie ich umowy, a może mają tam jakieś zapiski pozwalające mieć abonenta gdzieś w takich przypadkach i uniemożliwiają zerwanie umowy nawet jeśli nie mogą świadczyć usług. Takie firmy na prawdę kombinują, ale to nie tylko play, a akurat dzięki nim mamy niższe koszty połączeń we wszystkich sieciach ;-)
Problemy Playa na południowo wschodniej granicy są powszechnie znane. Jakiś ukraiński nadajnik zakłóca Play i to jest cały problem. UKE już próbowało coś zdziałać w tej kwestii jednak tamci jak widać mają to w poważaniu.
Ja nie wiem tylko z jakiej racji chcesz rozwiązać umowę. Za to należy się rekompensata w abonamenie po złożeniu odpowiedniego pisma, ale nie możliwość jej darmowego zerwania.
Poza tym dochodzą słuchy, że przy feralnej granicy można korzystać
@gorylmen: kiedy nauczysz się czytać, ze zrozumieniem będę mógł z Tobą dyskutować.
Wypij meliskę boś nerwowy. Odczekaj parę dni i sam zobaczysz, że swoimi wypocinami ameryki nie odkryłeś. Równie dobrze możemy rozmawiać o polskich "autostradach" i dziurach w jezdni. Zaiste bardzo odkrywcze tematy.
Póki co idę z kolegami pokopać piłkę, bo mamy 2 miesiące wakacji.
@gorylmen: Przechodziłem przez oferty Orange, Plus, Era i Play. Kiedy denerwował mnie któryś z operatorów po prostu przechodziłem do kolejnego mając nadzieję, że coś się polepszy.
Metodą prób i błędów wylądowałem w ramionach Play i cieszę się jak małe dziecko od prawie roku.
Zamiast tracić czas na "przestrzeganie" przed "bandytami" proponuję zająć się rozwiązaniem własnego problemu. Bo ujadanie nic tutaj nie pomoże. Wychodzi typowo
Chwila - rozumiem, Play ma problem z ukraińskim nadajnikiem, spoko. Ale przecież Play ma roaming krajowy Plusa - czy Plus też jest zablokowany przez Ukrainę ? Do autora wykopu mam pytanie - czy próbowałeś ręcznej zmiany sieci na Plus ? Jeśli tak i nie pomaga, to kup starter Simplusa i będziesz na 100 % wiedział czy to problem z jakimś zagłuszaczem czy też Play ma swoje wewnętrzne problemy.
Gorzkie żale k$#$a. Zrozum człowieku, że jesteś jednym z około 3(?) milionów abonentów Play więc przy takiej ilości zawsze znajdzie sie ktoś niezadowolony z ewidentnej winy operatora.
Przestańcie p@%@%$!ić o tym jak Plus/Era/Orange/Play zrobił Was w %#%!a bo to juz jest nudne.
Życzę Ci kolego obsługiwanie chociażby stu swoich klientów i zobaczysz czy wszyscy będą zadowoleni z tego co wykonujesz mimo twoich usilnych starań. Trafisz na jednego idiotę który będzie Cię próbował
@AnticitizenOne: Można napisać w Wordzie i wydrukować. ;) Podpis to już formalność.
Swoją drogą co jakiś czas na główną wchodzi wykop dot. któregoś z operatorów i ciągle coś komuś nie pasuje. W ten sposób żaden z nich nie zasługuje na to, żebyśmy mu płacili. Ja proponuję zmienić operatora na takiego, który jest w stanie zaspokoić potrzebę wiszenia na słuchawce. Osobiście jestem w Play odkąd weszli na polski rynek i nie ukrywam
@Murinio: A co im daje takie wyżalenie się oprócz tego, że mają komu się wyżalić? Gdyby ludzie brali pod uwagę te wszystkie skargi tutaj to zgodnie z tymi linkami, które dałem w komentarzu wyżej powinni zrezygnować z posiadania telefonów komórkowych, bo wszyscy operatorzy oszukują klientów, a wszystkie te wykopy były na głównej. Nie ma idealnego operatora- każdy będzie miał jakiś procent niezadowolonych klientów.
@nieocenzurowany88: a gdzie mają się zalić ludzie jesli nie na wykopie? jest idealnym miejscem do tego, po tym jak twoj operator napisal ci "pocaluj mnie w dupe", bo pokazujesz mu, ze nie jest bezkarny i dowie sie o tym jakies 20 000 potencjalnych klientow, wole takie wykopy niz 10000000 raz klepanie smolenska
Jak dzwonisz do jakiejś młodej studentki która ma głęboko w poważaniu twój problem siedząc przykładowo w Gdańsku to nei spodziewaj się szybkich rozwiązań. Skoro mają odnotowane że nie działa to może domagaj się zniżki na przyszłe miesiące;)
Jestem w play od.. jakoś 2,5 roku. Może miałem jakieś tam drobne problemy, ale nic takiego żebym chociaż pamiętam o co chodziło. Wcześniej byłem klientem orange, do play "zaciągnąłem" całą rodzinę, teraz jest o 1000% lepiej... Trzeba być mocno niedoinformowanym człowiekiem, żeby nie zgodzić się z tym, że PLAY JEST NAJLEPSZYM OPERATOREM W POLSCE, a ten wykop śmierdzi konkurencją... wątpię by którykolwiek operator zachował się inaczej w tej sprawie...
W sumie play wraz z ofertą na kartę i możliwością rozmawiania przez miesiąc za darmo w sieci w ramach doładowania rekompensuje czasowe problemy w nawiązywaniu i prowadzeniu rozmów telefonicznych, w sumie można by narzekać ze raz na dzień ciężko się dogadać i gubi zasięg w budynkach, ale to (30zł) to i tak niewiele za rozmowy przez 30 dni non stop w sieci + 30zł na wykorzystanie w dobrowolny sposób.
Musisz zadzwonić na infolinię i zgłosić reklamację, przy której otrzymasz numer zgłoszenia. Za każdy dzień niedziełania powinni Ci odliczyć 1/30 kwoty abonamentu, umowę możesz wymówić tylko wtedy gdy awaria trwa ponad 30 dni.
@NabzdyczonyNabuchodonozor: Mój brat się połasił na abonament, i wiecznie nie ma na nic kasy ;D Pakiety wykupić też 'nie może', bo musiał by dopłacać jeszcze do ceny abonamentu ;-) A ja mam telefon na kartę, darmowe rozmowy w sieci i 30zł, które mogę dowolnie wykorzystać ;-)
Ta, boi inni operatorzy to zapewniają świetną jakość usług. Play jest najtańszy i w miarę nowy więc pewnie będzie dużo niedociągnięć, ale ich oferty nic nie przebija.
Chciałem potwierdzić rozwiązanie problemu poprzez przelogowanie się na sieć Plusa. Co prawda utrudnia to nieco korzystanie z mobilnego internetu, ale rozwiązało to wszelkie moje problemy z brakiem zasięgu czy też traceniem rozmowy.
Przeszedłem również przez wszelkie reklamacje, zgłoszenia i formularze. Jako, że mam bardzo zbliżone wykształcenie do pisanych tam treści opisałem to jak trzeba. Wiadomo miła Pani w słuchawce może się nie znać, ale ludzi z działu technicznego już powinni wiedzieć o
@gorylmen: ustaw w ustawieniach telefonu na sztywno operatora jako Plus. Sam w domu nie mam szczątkowy sygnał PLAY, ale sieć jest tak skonstruowana, że dla telefonu priorytetem jest korzystanie z Playowskich anten, nawet mimo że sygnał jest do dupy. Przełączenie na sztywno na plusa robi robotę.
Nie wiem czy ktoś to już napisał bo nie chce mi się czytać wszystkich komentarzy ale wystarczy zmienić w telefonie aby używał nadajników plusa, w moim przypadku pomogło i kilku znajomym.
Komentarze (132)
najlepsze
A tak poważnie to co według Ciebie ma zrobić PLAY? Zajechać tam autem i po prostu ściąć ich nadajnik? Takie biadolenie, że mają w dupie klienta jest nudne, takiej sprawy nie da się praktycznie załatwić "od tak", dlatego też marudzenie i ostrzeganie przez nimi jest dla mnie głupie.
Jeżdze po całej Polsce i ani razu nie miałem większego problemu z zasięgiem,
@gorylmen jedyne wyjście do
Twoje postępowanie powinno wyglądać mniej więcej tak:
- czytasz umowę, czytasz regulamin świadczenia usług, potem czytasz jeszcze raz umowę...
- sprawdzasz ile dni ma operator na usunięcie usterki,
- bierzesz jedno i drugie i konsultujesz się z lokalnym przedstawicielem Urzędu Ochrony Konsumenta,
- składasz
tutaj więcej o tym jak powinna wyglądać reklamacja:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=735
tutaj reszta;
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/stories.php?topic=22
są nawet wzory pism do sądów.
Ja nie wiem tylko z jakiej racji chcesz rozwiązać umowę. Za to należy się rekompensata w abonamenie po złożeniu odpowiedniego pisma, ale nie możliwość jej darmowego zerwania.
Poza tym dochodzą słuchy, że przy feralnej granicy można korzystać
Wow. Z tego co pamiętam z zajęć to zasięg GSMu wynosił maksymalnie 30 km w promieniu...
miałem karty w erze, orange, plusie, i o każdej z firm mógłbym coś ciekawego napisać. i pewnie każdy by mógł. nic nowego pod słońcem.
Wypij meliskę boś nerwowy. Odczekaj parę dni i sam zobaczysz, że swoimi wypocinami ameryki nie odkryłeś. Równie dobrze możemy rozmawiać o polskich "autostradach" i dziurach w jezdni. Zaiste bardzo odkrywcze tematy.
Póki co idę z kolegami pokopać piłkę, bo mamy 2 miesiące wakacji.
Pozdrawiam.
@gorylmen: Przechodziłem przez oferty Orange, Plus, Era i Play. Kiedy denerwował mnie któryś z operatorów po prostu przechodziłem do kolejnego mając nadzieję, że coś się polepszy.
Metodą prób i błędów wylądowałem w ramionach Play i cieszę się jak małe dziecko od prawie roku.
Zamiast tracić czas na "przestrzeganie" przed "bandytami" proponuję zająć się rozwiązaniem własnego problemu. Bo ujadanie nic tutaj nie pomoże. Wychodzi typowo
Co do próby zerwania
Przestańcie p@%@%$!ić o tym jak Plus/Era/Orange/Play zrobił Was w %#%!a bo to juz jest nudne.
Życzę Ci kolego obsługiwanie chociażby stu swoich klientów i zobaczysz czy wszyscy będą zadowoleni z tego co wykonujesz mimo twoich usilnych starań. Trafisz na jednego idiotę który będzie Cię próbował
Swoją drogą co jakiś czas na główną wchodzi wykop dot. któregoś z operatorów i ciągle coś komuś nie pasuje. W ten sposób żaden z nich nie zasługuje na to, żebyśmy mu płacili. Ja proponuję zmienić operatora na takiego, który jest w stanie zaspokoić potrzebę wiszenia na słuchawce. Osobiście jestem w Play odkąd weszli na polski rynek i nie ukrywam
http://www.wykop.pl/link/152364/jak-orange-oszukuje-ludzi/
http://www.wykop.pl/link/591147/60400-raz-orange-robi-klientow-w-ch-a/
http://www.wykop.pl/link/471159/plus-zmienia-sobie-regulaminy-po-cichu-wg-potrzeb/
http://www.wykop.pl/link/123263/jak-operator-plus-traktuje-klientow/
http://www.wykop.pl/link/784183/przenioslem-swoj-biznes-do-ery/
http://www.wykop.pl/link/536115/era-okrada-wlasnych-klientow/
http://www.wykop.pl/link/284735/genialny-system-rozliczeniowy-w-play/
http://www.wykop.pl/link/288654/skandaliczna-obsluga-klienta-w-infolinii-play-nie-dajmy-sie-tak-traktowac/
Wykop to jakaś księga zażaleń?
Komentarz usunięty przez moderatora
Przeszedłem również przez wszelkie reklamacje, zgłoszenia i formularze. Jako, że mam bardzo zbliżone wykształcenie do pisanych tam treści opisałem to jak trzeba. Wiadomo miła Pani w słuchawce może się nie znać, ale ludzi z działu technicznego już powinni wiedzieć o
Chyba, że sygnału Plusa akurat też nie masz :/