- 27
hehe_ via Wykop
- 2
@hehe_: Dla porównania PKP PLK planowało taką sieć w 2010 roku. Dużo sensowniejsze połączenia np. Wrocław-Kraków.
hehe_ via Wykop
- 1
@hehe_: Cała koncepcja oparta o pomysł jednego człowieka, klepnięta przez jego brata w rządzie.
hehe_ via Wykop
- 1
@thorgoth: a jak chcę jechać na trasie Gdańsk-Bydgoszcz to mam jechać przez Włocławek?
hehe_ via Wykop
- 0
@thorgoth: To nie lepiej poprowadzić KDP przez te miasta żeby nie trzeba było się wlec starą linią? I żeby na KDP był większy ruch = częstsze kursy?
hehe_ via Wykop
- 1
@thorgoth:
- To był wymysł Patryka, aby odsunąć ją od Torunia i nie podlegało to dyskusji. Nawet nie można było takiego wariantu poddać analizie - opowiada osoba związana kiedyś ze spółką CPK. - On wymyślił sobie, że do Torunia i Bydgoszczy musi iść osobna linia i do tego z nowym mostem we Włocławku, a nie w Toruniu. Ale gdyby budować osobne linie wychodzące z CPK do Trójmiasta i do Bydgoszczy przez
hehe_ via Wykop
- 0
@galicjanin: Białystok z Rzeszowem spoko ale chyba nie ma sensu omijać Warszawy na takiej trasie.
hehe_ via Wykop
- 1
@Piastan: Ja wiem że wszystko jest na szprychach i jest trasa z Bydgoszczy i Torunia. Tylko kolej nie powinna służyć tylko do dojechania do CPK, ale też między miastami.
hehe_ via Wykop
- 0
@thorgoth: Myślę że mało kto będzie chciał w ogóle jeździć na sam samolot do CPK z Gdańska, chyba jedynie na trasy międzykontynentalne. Ważniejsze jest połączenie z samą Warszawą.
hehe_ via Wykop
- 0
@Karatte: Odcinek Kraków-Katowice jako KDP i upgrade parametrów Katowice-Wrocław. Igrek też był lepszy bo łączył się w Kaliszu i można było przejechać KDP z Wrocławia do Poznania.
hehe_ via Wykop
- 0
@Szalom: To niech będzie bezpośrednio z Gdańska do Warszawy i potem do CPK, a nie przez Włocławek do CPK i dopiero do Warszawy. Jak powstanie nitka Poznań-Toruń-Gdańsk to super, ale ona konkuruje o fundusze ze szprychami.
hehe_ via Wykop
- 0
@Szalom: Na początku i tak mieli robić tylko igrek, więc jest czas na analizę większości tras.
Girl maths
#chwalesie