Wpis z mikrobloga

@PanKracy582: wiem jak taka śruba wygląda i zobacz jaką to ma wytrzymałość na zryw. W najgorszych wypadkach się to gnie itp. Jak mocno trzeba #!$%@?ć żeby takie coś urwać?!
  • Odpowiedz
@PanKracy582: Często się zdarza, że "mechanicy" wstawiają w miejsce śrub klasowych, mocujących wahacz do ramy lub karoserii, śruby zwykłe. Taki to ma wtedy finał
Kto by sobie dupę zawracal twardością śrub ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@PanKracy582: To, że wtedy wahacz nie wyjechałby z auta.
Urywają się wahacze aluminiowe. Stalowe i żeliwne raczej się wyginają. Mówimy o "stosunkowo niskich przędkościach"
Śruby klasowe mają taką odporność na ścinanie, że prędzej mocowanie urwie, niż zetnie śrubę.
  • Odpowiedz