Aktywne Wpisy
Yaszu +141
dom_perignon +139
Czyli CPK uwalone. Zamiast tego ma być rozbudowa Okęcia, która jest nierealna ze względu na bariery przestrzenne.
Czyli audyty CPK to ściema, dotychczasowe analizy i wydane 3 mld zł na projekty i grunty w piach, za to wydamy 2,4 mld zł na Chopina, który i tak nie zwiększy przepustowości, bo nie ma slotów.
XD
#cpk #ekonomia #bekazlewactwa
Czyli audyty CPK to ściema, dotychczasowe analizy i wydane 3 mld zł na projekty i grunty w piach, za to wydamy 2,4 mld zł na Chopina, który i tak nie zwiększy przepustowości, bo nie ma slotów.
XD
#cpk #ekonomia #bekazlewactwa
#!$%@? miałem rację! XD
Pamiętacie aferę z pokreślonymi działaniami mnożenia w podstawówce? (picrel).
Patrzcie do czego prowadzi olanie przez nauczyciela takich błędów w egzaminach (picrel w komentarzu) XD
Komentarz usunięty przez autora
@RandomowyMirek: tak, ale dziecko w nauczaniu
@rasala: brawo za interdyscyplinarność XD
Tak właśnie Amerykanie #!$%@? sondę kosmiczną o Marsa, bo im się cale z centymetrami #!$%@?ły, ale #!$%@?ć czytanie ze zrozumieniem, przecież to inżynierowie a nie lingwiści.
@dominowiak:
Nie. Problem dotyczy tego, że 6 * 4 i 4 * 6 to jest to samo działanie.
Ja naprawdę nie widzę pomiędzy nimi żadnej różnicy. I to jest poprawne założenie, im wcześniej dziecko nauczy się dostrzegać ten fakt (to, że kolejność jest bez znaczenia), tym lepiej (chociażby dlatego, że w ten sposób wystarczy, że nauczy się
@slapdash: wiem byku :) ale temat liczby wież i luf wydał mi się dość zabawny i od razu skojarzył z przykładem matematycznym z aferki ;)
@sirgorn: zobacz co sam napisałeś. Bezpodstawnie mnie oskarżyłeś, pojechałeś ad personam odsyłając do płaskoziemców, a sam nie podałeś ŻADNEGO argumentu w dyskusji.
@sirgorn: zupełnie pomijasz sens mojego wpisu czepiając się przemienności mnożenia jak rzep psiego ogona, a to nie przemienność mnożenia jest tutaj problemem, tylko czytanie ze zrozumieniem i nauka tegoż w nauczaniu początkowym.
Nie
@dominowiak: no to jak tak bardzo chcesz się rozdrabniać, to zadanie "Ile resorków ma Krzyś?" powinieneś rozdzielić na zadanie z j. polskiego i matematyki, gdzie pierwszym zadaniem jest konstrukcja odpowiedzi "Krzyś ma X resorków", a drugim obliczenie X. Oczywiście X możesz sobie
Jaś miał kupić 6 rowerów po 300 zł każdy. Ile zapłacił Jaś?
300 x 6 = 1800 zł. - jest poprawne, bo można sobie policzyć tak: 300zł za każdy z 6 rowerów to 1800.
Tak samo jak 6 x 300 = 1800 bo 6 rowerów po 300zl każdy.
Proste. Jeśli ktoś uważa punkty za samo przestawienie liczb to jest debilem.
@dominowiak: a jak to zapiszesz? 4x3 czy 3x4?
@Alpha_Male: w tym przypadku raczej nie ma to znaczenia, ale raczej 4x3 bo 4 jest konkretem.
Inaczej by było, gdyby treść (podobnie jak w przykładzie na górze) wskazywała konkretnie - na przykład: Jaś ma jedno pudełko, w którym są 4 resorki. Krzyś ma 3 takie pudełka. Ile resorków ma Krzyś?
@Alpha_Male: w tym przypadku raczej nie ma to znaczenia
Ok, do tego momentu trolling ci się udał, wracaj do piwnicy szczęśliwy
Polska edukacja tak przyzwyczaiła ludzi do tlamszenia i ubijania kreatywności, że inne rozwiązania niż karanie za niestandardowe podejście nie mieści się w głowie.
@dominowiak:
Nie masz racji. Po pierwsze dzieciak przeczytał ze zrozumieniem. Gdyby tak nie było to nie wstawiłby poprawnych liczb - musiał więc rozumieć treść zadania.
Po drugie czemu zakładasz, że liczby w równaniu muszą być w takiej