Wpis z mikrobloga

@Zubern sprawdź odmę i wąż płynu chłodniczego. To jest największa bolączka w tych silnikach i prędzej czy później jest do wymiany(wiem bo sam jeżdżę B48 ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Znam przypadki, że ASO wymieniało ten wąż w ramach akcji serwisowej, więc warto sprawdzić.
A jeśli chodzi o pierwszy serwis to standard: olej w skrzyni, silniku i dyfrze, świece, filtry, płyn hamulcowy
  • Odpowiedz
  • 2
e jak na coupe


@N0vember:

Coupe ma być długie. Tobie się pomyliło z przyklapniętymi hatchbackami.

@Zubern

Wbrew pozorom jest to też niezłe auto rodzinne, bo jak bobo jest małe i siedzi tyłem do kierunku jazdy to dużo widzi przez pochyłą szybę. I klapa bagażnika może służyć jako wygodny przewijak (na podstawie własnych doświadczeń z E92)
  • Odpowiedz
@Zubern: Zacząłbym od wymiany zderzaka na pakiet M. Silnik został wyleczony z wszystkich wad poprzednika i regularny serwis wystarczy. Jeśli nie wiesz jak auto było używane przez poprzedniego właściciela to zrobiłbym olej VTG (o ile to xdrive, jest to tanie i warto i tak), olej skrzyni i smarowanie mostów.
  • Odpowiedz
@milosnik_schabowych Ten problem z wężykiem był chyba jedynie w B48 z początku produkcji (w BMW z RWD ofc, bo w mini ten silnik był od dawna), potem to już poprawili. Przynajmniej mi tak mówili przy okazji przeglądu na koniec gwarancji jak o to pytałem, ale wiadomo jak to w ASO…
  • Odpowiedz