Bez hejtu, piszę zupełnie serio - jeśli ktoś jeździł nowym BMW i ma porównanie z innymi samochodami to ta scena może nie tyle nie jest zaskoczeniem, co komicznie naśladuje w wyolbrzymiony sposób rzeczywistość. Nie wiem czemu inżynierowie BMW tak projektują drzwi, ale żeby je zamknąć, trzeba naprawdę solidnie jebnąć.
@Dziekan5: Bo są podwójne uszczelki w BMW zaczynając od E46, E39, E38 i nowsze. Jak spróbujecie zamknąć dwoje drzwi jednocześnie to się nie da bo tworzy się ciśnienie w środku a uszczelki dobrze dolegają. Jedynym wyjściem który ja stosuję to trzeba nasmarować odpowiednim kosmetykiem uszczelki i zamek by to wszystko trochę zmiękło i jest już lepiej lub wymiana na nowe. Te uszczelki po prostu ze starości twardnieją a że są dwie
A po co w ogóle otwierali te drzwi? W drive-thru jakos da sie obsluzyc klienta bez otwierania drzwi ... Glodny byl? Bo przeciez od sikania to sa pieluchy :)
@Sako: wyścigi w FIA GT Series mają format 1-godzinny z 20-minutowym okienkiem w połowie na zmianę ogumienia... i kierowcy. Raczej trudno wymienić się kierowcom bez otwierania drzwi. ;) A tu drzwi były dodatkowo uszkodzone.
Komentarze (38)
najlepsze