@krytykujacy_zrzeda: a nawet jak sie da to zajmuje to dluzej, wszystko mi mruga, animuje sie itp. Jest kilka fajnych opcji ale bank to nie FB. Stara wersja nawet na komie i edge ladowala sie w ulamku sekundy
jeszcze ani razu sie nie zalogowałem na nowy serwis.... te kolory "tęczowe" mnie przerażają;) korzystam ze starego stylu, wystarcza mi ponad wszystko - dlatego jestem bardzo niezadowolony z tej decyzji.
ktoś ma propozycję gdzie się przenieść do podobnego "darmowego" banku z przyjaznym prostym interfejsem?
@cysioland: sync ma równie paskudny interfejs - mnóstwo popupów, które potrafią się nie do końca załadować, mnóstwo javy... przy słabszym necie (mobilny) wykonanie przelewu graniczy z cudem.
@plemnik_w_piwie: owszem, ale nadal jest o niebo lepszy od mbanku który mocno przesadził. Dlaczego upiększają na siłę? Stary interfejs mbanku był dla mnie najlepszy i nie widzę powodu żeby go zmieniać.
ja np. nie mogę się zalogować do nowego seriwsu bo moje hasło zawiera "niedozwolone znaki", a nie zamierzam zmieniać hasła na prostsze, kpina z klientów i z bezpieczeństwa, ch!! wam w dupe
mnie już przenieśli na nową bez możliwość po prostu... a nowa wizualizacja no cóż .... GÓWNO użytkowanie tego jest cholernie uciążliwe... i te pieprzone osiągnięcia PO CO...
stary system był czytelniejszy. bez błyskotek, ale wiadomo co gdzie było. teraz męczyłem się sporo czasu jak chciałem na szybko zmienić limity wypłat z karty...
Śmiała decyzja w sytuacji gdy nowy serwis akceptuje co piąty klient.
U mnie nie wiedząc dlaczego mimo aktualnej przeglądarki w nowym serwisie nie wyświetlają się prawidłowo wysortowane transakcje (zawsze tylko dwie ostatnie i biała plama pod nimi) więc miałem nadzieję że jeszcze jakiś czas normalnie podziałam na starym serwisie.
@ultra: U mnie w ogóle nie wyświetlają się żadne transakcje. Po kilku godzinach na czacie i telefonie stanęło na tym, że przyjęli reklamację, którą mają rozpatrzyć ich technicy. Ale za wiele się po niej nie spodziewam...
mBank chciał pójść w stronę Alior Sync, tyle że... nawet Sync jest bardziej intuicyjny od nowej wersji mB. Czy oni nie zdają sobie sprawy z tego, że z banków korzystają dorośli ludzie, a nie gimbaza? Że liczy się to, żeby szybko zrobić przelew? Że każdy wie, gdzie co musi wpisać?
A teraz możecie polecić jakieś darmowe konto, nawet bez karty. Tylko nie Sync, bo tam już jedno konto mam, a nie będę
ja sobie spokojnie czekam, az mbank przekroczy delikatna linie maksimum mojego wk!@@u, ostatnimi czasy zblizyli sie do niej doslownie na milimetry :) najsmieszniejsze pewnie jest to, ze ze statystyk wychodzi im ze i tak wiekszosc korzysta ze starego mimo ze za wszelka cene ostatnimi czasy staraja sie ukryc do niej link :) ale jest decyzja "odgorna" zeby wdrazac bo wiadomo - to jest korpo i tam wszyscy maja klapki na oczach. w
W starej wersji od razu widziałem salda na rachunku prywatnym i firmowym, teraz muszę się przełączać pomiędzy profilami. To jest paranoja co zrobiliście, chce widzieć stan swoich rachunków od razu, zwłaszcza ze często dokonuje przelewów między nimi.
Dodatkowy kwiatek to częste wylogowywanie przy przełączaniu profili z prywatnego na firmowy. Płacę więc wymagam jakości, a to co dostałem w nowej wersji to są kpiny. Kpiny ze mnie jako klienta, jako człowieka dzięki
I ten system odznak jak w Battlefieldzie :p mam juz odznakę płatnika i costam jeszcze. Robię przelewów ile się da może mi się celownik noktowizyjny odblokuje do m16 :p
Ten nowy, z dupy wzięty serwis mBanku był jedną z przyczyn, dla których ten bank przestał być moim głównym bankiem.
Stary serwis, to wzór przejrzystości i ergonomii, bez oczojebnych obrazków, skisłego, pstrokatego tła i ogólnego burdelu na stronie.
Dokładając do tego żenujące oprocentowanie, żenujące oferty dla oszczędzania, notoryczne wprowadzanie dziwnych opłat, albo jakieś pseudopromocje obwarowane pogmatwanymi warunkami i robi się ogólna kicha ze, skądinąd, niezłego banku.
@ZespolmBanku: jak robicie takie zmiany to róbcie to dobrze. Ja nie mogę się zalogować do nowego panelu już kilka miesięcy, a do starego bez problemu.
Mam rozumieć, że jak wyłączycie stary "panel" to ja (i inni którzy mają taki problem) utracą dostęp do swojego konta i pieniędzy, bo nie umiecie poradzić sobie z "migracją"?
Odpowiedź w stylu "proszę zgłosić problem telefonicznie itp." sobie darujcie.
sytuacja , o której piszesz może mieć związek ze znakami specjalnymi. Hasło w starym serwisie transakcyjnym to 8-20 znaków alfanumerycznych (dowolna kombinacja, w haśle może zostać użyty dowolny znak, także polski bądź specjalny).
W haśle nowego serwisu transakcyjnego można używać wyłącznie następujących znaków specjalnych, więc może być konieczna zmiana hasła:
Jacy tu wszyscy konserwatywni. Mi wystarczyły dwa wejścia, żeby ogarnąć to wszystko i korzysta mi się równie wygodnie co ze starej wersji. Nawet niektóre rzeczy, typu przelewy między kontami, doładowanie teleofnu itp. wydają mi się lepiej zrobione. Na odznaki nie patrzę, no coś tam jest, ale to tylko dodatkowa funkcjonalność, która mi ani nie jest potrzebna, ani specjalnie nie przeszkadza. Jak dla mnie nie ma tragedii.
@majas: Moje porównanie jest brutalne, ale w zasadzie jedyne jaki mi przychodzi na myśl: "w syfie żyjesz, brudu nie widzisz". Mam nadzieję, że się nie obraziłeś, chodzi mi jedynie o analogię. Wśród tandetnej pstrokacizny internetu mBank wyrównał do reszty, stąd jego cukierkowata miękkość może być dla niektórych normalna i całkiem niezauważalna. Oczywiście ma prawo Ci ten interfejs odpowiadać, tak jak innym nie odpowiadać. Skoro jednak tyle osób narzeka na ten nowy,
@gilbert3: wiesz, ciężko mi tutaj odpierać Twoje zarzuty, bo ja serio nie widzę tych problemów. Nie widzę animacji, nie widzę ponadprzeciętnego wykorzystania zasobów mojego 4 letniego laptopa, nie widzę dziwnych powiadomień, odznaczenia mam wyłączone, nie mam wyskakujących bzdur. Nie widze pstrokatych kolorów ani cyrków.
Z nowego serwisu nie korzystam od tygodnia, ale od początku, czyli mniej więcej od początku wakacji jeśli się nie mylę. Spowszedniał mi i jest normalnym miejscem, jak
Wystarczyło uruchomić grupę testową z waszego targetu, chętnych wykopków by nie brakowało. Teraz macie badziewny interfejs i nie lada wyzwanie, jakim będzie przekonanie świadomych klientów, że jest on dobry.
@DrFly: była grupa testowa. Ja byłem w takiej grupie. Swoją opinię wyraziłem negatywnie. Moim zdaniem zbyt dużo bajerów i interfejs zupełnie przesadzony.
Jak widzę te uśmiechnięte "twarze" to zbiera mi się na wymioty - jest tak sztucznie, że aż odbyt szczypie.
Przegięciem było zdjęcie jakiegoś dzieciaka w zimowej kurtce, cieszącego michę na śniegu, które było na stronie logowania - musiałem zablokować adblockiem, bo zwyczajnie nie mogłem na to patrzeć - jeszcze tylko mu gila z nosa mogli domalować, oddałoby to w pełni podejście "nowego" banku do klienta...
Jeszcze tam pieprznijcie jakiegoś fioletowo-różowego jednorożca!
Komentarze (377)
najlepsze
ktoś ma propozycję gdzie się przenieść do podobnego "darmowego" banku z przyjaznym prostym interfejsem?
ja im pomachalem z 4 lata temu.
ja np. nie mogę się zalogować do nowego seriwsu bo moje hasło zawiera "niedozwolone znaki", a nie zamierzam zmieniać hasła na prostsze, kpina z klientów i z bezpieczeństwa, ch!! wam w dupe
SELECT * FROM users WHERE password LIKE '%' + password + '%'
:)
@AppleDash: Wat? Jak na Steamie? "1000 zł na koks i dziwki" achievement unlocked?
@krzysiulek: Zamiast dwóch. To jest krok wstecz. Poza tym jest wręcz przeciwnie - nieintuicyjnie i nieczytelnie.
U mnie nie wiedząc dlaczego mimo aktualnej przeglądarki w nowym serwisie nie wyświetlają się prawidłowo wysortowane transakcje (zawsze tylko dwie ostatnie i biała plama pod nimi) więc miałem nadzieję że jeszcze jakiś czas normalnie podziałam na starym serwisie.
A teraz możecie polecić jakieś darmowe konto, nawet bez karty. Tylko nie Sync, bo tam już jedno konto mam, a nie będę
Robiłem wczoraj przelew nowym mbankiem.
Wpisałem początek nazwy, to mi wszystko podpowiedział sam, nawet nie musiałem przeklejać numeru konta.
W starej wersji od razu widziałem salda na rachunku prywatnym i firmowym, teraz muszę się przełączać pomiędzy profilami. To jest paranoja co zrobiliście, chce widzieć stan swoich rachunków od razu, zwłaszcza ze często dokonuje przelewów między nimi.
Dodatkowy kwiatek to częste wylogowywanie przy przełączaniu profili z prywatnego na firmowy. Płacę więc wymagam jakości, a to co dostałem w nowej wersji to są kpiny. Kpiny ze mnie jako klienta, jako człowieka dzięki
Stary serwis, to wzór przejrzystości i ergonomii, bez oczojebnych obrazków, skisłego, pstrokatego tła i ogólnego burdelu na stronie.
Dokładając do tego żenujące oprocentowanie, żenujące oferty dla oszczędzania, notoryczne wprowadzanie dziwnych opłat, albo jakieś pseudopromocje obwarowane pogmatwanymi warunkami i robi się ogólna kicha ze, skądinąd, niezłego banku.
Dlatego powiedziałem pa, zlikwidowałem karty i
Mam rozumieć, że jak wyłączycie stary "panel" to ja (i inni którzy mają taki problem) utracą dostęp do swojego konta i pieniędzy, bo nie umiecie poradzić sobie z "migracją"?
Odpowiedź w stylu "proszę zgłosić problem telefonicznie itp." sobie darujcie.
sytuacja , o której piszesz może mieć związek ze znakami specjalnymi. Hasło w starym serwisie transakcyjnym to 8-20 znaków alfanumerycznych (dowolna kombinacja, w haśle może zostać użyty dowolny znak, także polski bądź specjalny).
W haśle nowego serwisu transakcyjnego można używać wyłącznie następujących znaków specjalnych, więc może być konieczna zmiana hasła:
wykrzyknik !
małpka @
hash #
dolar $
^
*
nawiasy zwykłe ()
podkreślenie _
plus +
minus -
Dlaczego mam jakieś 2 profile i nie widzę ile w sumie mam pieniędzy?
Dlaczego to tak wolno działa?
FB? -ręce opadają.....................
Z nowego serwisu nie korzystam od tygodnia, ale od początku, czyli mniej więcej od początku wakacji jeśli się nie mylę. Spowszedniał mi i jest normalnym miejscem, jak
To rozumiem, czemu takie parcie mają. Cały pion programistów wyleci razem z działem PR, jeśli tego nie wprowadzą na siłę.
Jak widzę te uśmiechnięte "twarze" to zbiera mi się na wymioty - jest tak sztucznie, że aż odbyt szczypie.
Przegięciem było zdjęcie jakiegoś dzieciaka w zimowej kurtce, cieszącego michę na śniegu, które było na stronie logowania - musiałem zablokować adblockiem, bo zwyczajnie nie mogłem na to patrzeć - jeszcze tylko mu gila z nosa mogli domalować, oddałoby to w pełni podejście "nowego" banku do klienta...
Jeszcze tam pieprznijcie jakiegoś fioletowo-różowego jednorożca!