Jacy tu wszyscy konserwatywni. Mi wystarczyły dwa wejścia, żeby ogarnąć to wszystko i korzysta mi się równie wygodnie co ze starej wersji. Nawet niektóre rzeczy, typu przelewy między kontami, doładowanie teleofnu itp. wydają mi się lepiej zrobione. Na odznaki nie patrzę, no coś tam jest, ale to tylko dodatkowa funkcjonalność, która mi ani nie jest potrzebna, ani specjalnie nie przeszkadza. Jak dla mnie nie ma tragedii.
@majas: Moje porównanie jest brutalne, ale w zasadzie jedyne jaki mi przychodzi na myśl: "w syfie żyjesz, brudu nie widzisz". Mam nadzieję, że się nie obraziłeś, chodzi mi jedynie o analogię. Wśród tandetnej pstrokacizny internetu mBank wyrównał do reszty, stąd jego cukierkowata miękkość może być dla niektórych normalna i całkiem niezauważalna. Oczywiście ma prawo Ci ten interfejs odpowiadać, tak jak innym nie odpowiadać. Skoro jednak tyle osób narzeka na ten nowy,
@gilbert3: wiesz, ciężko mi tutaj odpierać Twoje zarzuty, bo ja serio nie widzę tych problemów. Nie widzę animacji, nie widzę ponadprzeciętnego wykorzystania zasobów mojego 4 letniego laptopa, nie widzę dziwnych powiadomień, odznaczenia mam wyłączone, nie mam wyskakujących bzdur. Nie widze pstrokatych kolorów ani cyrków.
Z nowego serwisu nie korzystam od tygodnia, ale od początku, czyli mniej więcej od początku wakacji jeśli się nie mylę. Spowszedniał mi i jest normalnym miejscem, jak
Wystarczyło uruchomić grupę testową z waszego targetu, chętnych wykopków by nie brakowało. Teraz macie badziewny interfejs i nie lada wyzwanie, jakim będzie przekonanie świadomych klientów, że jest on dobry.
@DrFly: była grupa testowa. Ja byłem w takiej grupie. Swoją opinię wyraziłem negatywnie. Moim zdaniem zbyt dużo bajerów i interfejs zupełnie przesadzony.
Jak widzę te uśmiechnięte "twarze" to zbiera mi się na wymioty - jest tak sztucznie, że aż odbyt szczypie.
Przegięciem było zdjęcie jakiegoś dzieciaka w zimowej kurtce, cieszącego michę na śniegu, które było na stronie logowania - musiałem zablokować adblockiem, bo zwyczajnie nie mogłem na to patrzeć - jeszcze tylko mu gila z nosa mogli domalować, oddałoby to w pełni podejście "nowego" banku do klienta...
Jeszcze tam pieprznijcie jakiegoś fioletowo-różowego jednorożca!
nowy super interfejs mbanku nawet poprawnie scrollowania myszką nie obsługuje :-) Jeżeli nie będę mógł korzystać z poprzedniego panelu to przeniose się do innego banku. Po 12 latach.
@ZespolmBanku: z każdej, dowolnej przeglądarki występują trudności. Wiem że bogu ducha winny dział PR musi w taki sposób odpisywać, ale wystarczy wejść na http://mbank.pl i użyć scrollera/touchpada - mam wrażenie że to nie jest strona banku.
Z mbanku robi sie dziadostwo. Do niedawna bezplatny, od jakiegos czasu juz do 4 zł za karte potrafia pobierac. W momemcie rezygnacji z konta i checi jego zamkniecia pracownik porponuje zniesienie oplaty za karte lub zwrot poniesionych kosztow za okres kilku miesiecy. Smiechu warte
staraliśmy się, żeby serwis zachował swoją funkcjonalność, jednak zdajemy sobie sprawę że na zmianę, jaką zaproponowaliśmy naszym klientom trzeba się dobrze przygotować. Zachęcamy Cię do odwiedzania naszej strony internetowej. W zakładce „serwis transakcyjny” i na blogu znajdziesz wiele pomocnych wskazówek ułatwiających dotarcie do interesujących Cię funkcji: http://www.mbank.pl/indywi.../serwis-transakcyjny/witaj.html
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Komentarze (377)
najlepsze
Z nowego serwisu nie korzystam od tygodnia, ale od początku, czyli mniej więcej od początku wakacji jeśli się nie mylę. Spowszedniał mi i jest normalnym miejscem, jak
To rozumiem, czemu takie parcie mają. Cały pion programistów wyleci razem z działem PR, jeśli tego nie wprowadzą na siłę.
Jak widzę te uśmiechnięte "twarze" to zbiera mi się na wymioty - jest tak sztucznie, że aż odbyt szczypie.
Przegięciem było zdjęcie jakiegoś dzieciaka w zimowej kurtce, cieszącego michę na śniegu, które było na stronie logowania - musiałem zablokować adblockiem, bo zwyczajnie nie mogłem na to patrzeć - jeszcze tylko mu gila z nosa mogli domalować, oddałoby to w pełni podejście "nowego" banku do klienta...
Jeszcze tam pieprznijcie jakiegoś fioletowo-różowego jednorożca!
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
staraliśmy się, żeby serwis zachował swoją funkcjonalność, jednak zdajemy sobie sprawę że na zmianę, jaką zaproponowaliśmy naszym klientom trzeba się dobrze przygotować. Zachęcamy Cię do odwiedzania naszej strony internetowej. W zakładce „serwis transakcyjny” i na blogu znajdziesz wiele pomocnych wskazówek ułatwiających dotarcie do interesujących Cię funkcji: http://www.mbank.pl/indywi.../serwis-transakcyjny/witaj.html
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.