A mi nowy mBank przypadł do gustu. Może i ma wiele świecących bajerów, dla mnie niepotrzebnych, ale przynajmniej jest (mimo wszystko) bardziej czytelny (estetyka) i szybszy. Mnie to satysfakcjonuje, stary wygląd był prosty ale w dzisiejszych czasach żadna strona internetowa tak nie wygląda.
@mustang883: Bank to nie portal, to nie Facebook. Bank nie ma ładnie wyglądać, ma być szybki, intuicyjny i klarowny. I taki był stary mbank. Zupełne nie rozumiem po co zmieniali coś, co funkcjonowało dobrze i wszyscy byli zadowoleni.
Narzekacie na te gry/błyskotki/osiągnięcia w nowym mBanku, a wystarczy 30 sekund i wszystko wyłączycie. Nie róbmy wielkiego halo "usuwam konto bo nowa strona mi się nie podoba". Ciężko o bardziej hipsterskie podejście. Też wolałem starą wersję mBank, ale po wyłączeniu osiągnięć nowa strona jest naprawdę przejrzysta i czytelna.
Na pewno jest to tak duży strzał w kolano jak zrobiło allegro z nową stroną. Tym co tak narzekają i pytają gdzie się przenieść
Osobiście mało mnie obchodzi zmiana wyglądu interfejsu banku. Jest inny, trzeba się trochę przyzwyczaić, ale to nie jest jakoś bardzo skomplikowane. Wszystko można szybko znaleźć. Mam gdzieś, czy logo jest w paski, czerwone, różowe, sraczkowate (tak samo interfejs), ważne że działa i nie ma z tym problemów. A rezygnowanie z banku tylko z tego powodu uważam za dość dziecinne.
Pomijając to, że autor znaleziska sam sobie dopowiedział że ludzie opuszczają bank.
@leone: lol. jeśli modernizacja strony miesza w takim stopniu w korzystaniu z serwisu, tzn. że coś jest nie tak. do dodatkowych opłat jakie ostatnio mBank narzuca też wystarczy się przyzwyczaić? nie po to ja się przyzwyczaiłem do mBanku, aby teraz on mi dyktował nowe przyzwyczajenia.
@leone: Problem jest głównie w tym, że zmiany w serwisach internetowych, z których korzysta wielu użytkowników powinno się wprowadzać inkrementacyjnie (krok-po-kroku) i badając opinie użytkowników, a nie szast-prast i wszystko zupełnie inaczej.
Owszem, przyzwyczajenia można zmienić, ale jak ktoś ma pilną operację finansową do zrobienia, lub po prostu akurat nie ma czasu na naukę nowego serwisu, to można dostać niezłego wk?#@a. Chcesz szybko, sprawnie i jak zawsze, a tu wszystko wyj$??ne
Myślisz, że w ogóle ktoś z mBanku to przeczyta? Bardzo możliwe ale co zrobi taka osoba? Kliknie na ikonę kosza podpisaną usuń. A jak zacznie przychodzić więcej takich wiadomości to ustawią filtr i będą one lądować w spamie. Chociaż mogę się mylić i jeśli Ci coś odpiszą chętnie przeczytam ich odpowiedź, jeśli tylko udostępnisz.
@Norivotset: nie masz tam konta, prawda? Bo to nie tylko szata graficzna się zmieniła, choć to też ważne. Dodali jakieś kretyńskie osiągnięcia "zrób przelew", "dodaj osobę do kontaktów" itd. To nie jest poważne ani użyteczne.
Jesteśmy świadomi, że mBank przygotował dla swoich klientów dużą zmianę jaką było udostępnienie nowej wersji serwisu transakcyjnego. Nowa wersja mBanku podąża za ogromnym postępem, który dokonał się na przestrzeni ostatniej dekady w technologiach Internetowych i mobilnych, i co za tym idzie - możliwościach projektowania nowoczesnych usług, również finansowych. Założeniem nowego serwisu jest intuicyjna i szybka realizacja podstawowych czynności (takich jak obsługa rachunków, dokonywanie przelewów, składanie lokat, obsługa kart, etc.).
@ZespolmBanku: A nie możecie zostawić równolegle starej wersji? Bank to nie portal rozrywkowy który musi ładnie wyglądać. Prostota starego interfejsu jest jego główną zaletą i w 100% spełnia oczekiwania większości klientów to po co to zmieniać?
Komentarze (377)
najlepsze
cieszymy się, że nowa wersja przypadła Ci do gustu. Wizualne uatrakcyjnienie serwisu było jednym z naszych celów podczas jego projektowania.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
Na pewno jest to tak duży strzał w kolano jak zrobiło allegro z nową stroną. Tym co tak narzekają i pytają gdzie się przenieść
Pomijając to, że autor znaleziska sam sobie dopowiedział że ludzie opuszczają bank.
twój tok myślenia jest trochę dziecinny raczej.
Owszem, przyzwyczajenia można zmienić, ale jak ktoś ma pilną operację finansową do zrobienia, lub po prostu akurat nie ma czasu na naukę nowego serwisu, to można dostać niezłego wk?#@a. Chcesz szybko, sprawnie i jak zawsze, a tu wszystko wyj$??ne
chciałem oficjalnie poinformować, że nie chcę teraz, ani w przyszłości
przechodzić na nowy interfejs panelu do moich kont bankowych.
Proszę o potwierdzenie tego oświadczenia.
Pozdrowienia,
Imię Nazwisko
I myślisz, że co?
Myślisz, że w ogóle ktoś z mBanku to przeczyta? Bardzo możliwe ale co zrobi taka osoba? Kliknie na ikonę kosza podpisaną usuń. A jak zacznie przychodzić więcej takich wiadomości to ustawią filtr i będą one lądować w spamie. Chociaż mogę się mylić i jeśli Ci coś odpiszą chętnie przeczytam ich odpowiedź, jeśli tylko udostępnisz.
Komentarz usunięty przez moderatora
Dla wszystkich klientów
Problem w tym, że tego założenia nowy interfejs nie spełnia.