T-Mobile Usługi Bankowe pobrał ponad 200 zł za wypłatę z bankomatu i nie uznaje reklamacji
W lutym 2016 dokonałem wypłaty kwoty 500 EUR za pomocą karty MasterCard denominowanej w walucie EUR, podpiętej do konta walutowego denominowanego w EUR.
Operacja miała miejsce na terytorium Austrii, w bankomacie należącym do sieci Euronet.
Moje konto denominowane w EUR zostało obciążone kwotą 2389,33 PLN co daje
571,60 EUR zamiast 500 EUR.
Bank konsekwentnie twierdzi, że zleciłem wypłatę w PLN. Oczywiście do ręki dostałem EUR.
Moje dwie reklamacje nie zostały uznane, jednak Bank oddał pobraną nadwyżkę.
Nie wiem jak to się mogło stać, ale dopuszczam, że błąd nastąpił po mojej stronie. Ostrzegam tylko, że
każdy może zostać obciążony kwotą ponad 200 zł za wypłatę z bankomatu, która wg pięknych banerów reklamowych powinna być darmowa.
Komentarze (18)
najlepsze
Jeśli wybierze się złotówki, stracimy sporo pieniędzy na bardzo niekorzystnych różnicach kursowych - najpierw MasterCard przewalutuje euro na dolary (tutaj zaznaczę że kurs wcale nie jest złodziejski), potem
@nadobny: Trochę przekręcasz fakty. Jak ktoś wypłaci sobie 50 € albo 200 zł, to też zapłaci 200 zł za wypłatę? Stary – wywaliłeś się na absurdalnie niekorzystnym kursie bankowym, do tego przy relatywnie niezbyt małej kwocie, ale nie pieprz teraz, że „każdy może zostać obciążony kwotą ponad 200
No to jak w końcu? Uznał czy nie uznał skoro oddał? (ʘ‿ʘ)
Komentarz usunięty przez moderatora
gdzie zrobiłeś błąd i jak się tego ustrzec w przyszłości ?
"Nie wiem jak to się mogło stać, ale dopuszczam, że błąd nastąpił po mojej stronie"