Promocja Lidla zakończona
Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
Jazzbabaryba z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 361
- Odpowiedz
Komentarze (361)
najlepsze
1) musi pozostać przynajmniej połowa opakowania (dla produktów ponad 10 złotych)
2) max 3 zwroty na klienta który identyfikuje się kartą klienta, lub dowodem osobistym; 1 zwrot na nr. tel. komórkowego
I nie było by żadnych takich jaj
1) myślisz że na parkingu nie przesypywali by połowy opakowań ?
2) Lidl nie ma karty, z DO może być problem prawny a nr telefonów można mieć dużo, tym bardziej zauważ, że to może być czasochłonne.