Drogie Mirki,
Od kilku miesięcy mam problem z reklamacją Samsunga Galaxy S4 i już mi ręce opadają.
Telefon na gwarancji przestał się uruchamiać w sierpniu trafił przez punkt ELKOM w Siedlcach do autoryzowanego serwisu Samsunga Regenersis w Warszawie.
Regenersis po miesiącu oddał mi ten sam uszkodzony telefon z akceptacją wymiany nienaprawialnego urządzenia na nowe.
Telefon odesłałem do sklepu w Krakowie z którego go kupiłem przez allegro.
Ze sklepu telefon trafił 27.09.2016 do serwisu W&K w Krakowie
z serwisu W&K pojechał do Cyfrowego Centrum Serwisowego w Piasecznie.
I jak na razie CCS w Piasecznie twierdzi, że 10.10.2016 odesłał telefon do W&K, W&K z kolei twierdzi że nic nie dostali. I tak jedni odsyłają mnie do drugich.
Mam wszystkie dowody oddania sprzętu do naprawy, numery listów przewozowych.
Jutro wybieram się do Rzecznika Praw Konsumenta i proszę was o nagłośnienie sprawy, to już ciągnie się prawie 4 miesiące i nie wiem co dalej z nimi robić!
Komentarze (83)
najlepsze
Samsung poprzez swój serwis uznał, że należy Ci sie wymiana telefonu. A jak Ty sobie nie umiesz poradzić ze sprzedawcą to zrób nowe znalezisko i opisz sprzedawcę.
Kupując elektronikę, dowolną, agd, kieruje się jedną główną zasadą - nie samsung. Same złe doświadczenia.
Miałem osobiście 3 telefony samsunga z których jeden był przyzwoity (s advance) a np S5 ma wady, idzie na gwarancję, kruszy się w oczach, poczytaj.
Znam przedstawiciela samsunga który służbowy telefon samsunga ma w aucie w schowku z używał ostatnio jak widziałem htc. Który upił prywatnie.
Kolegi super fajny tv z bajerami mówił że super. Potem w rozmowie wychodzi,
Można prościej w skrócie: kupilem nexus4 w komputroniku wysłałem do lg w Mławie odesłali nexus 5x.