najlepiej w ogóle nie dzwonić na 112 tylko na numery dedykowane odpowiedniej służbie. Pod 112 siedzą ludzie którzy zamiast pomoc przełączają do odpowiednich służb i trzeba tłumaczyć dwa razy tak traci się cenne minuty.
@CzysteButy: No jak tak sobie będziesz gawędził z siri, a to gdzie jestem, a to zadzwoń tam i tam, to w końcu osoba której chcesz pomóc zejdzie. Tutaj mówimy o wyświetlaniu lokalizacji już w trakcie dzwonienia. Przecież właśnie o to chodzi, o oszczędność czasu, a nie najpierw dowiadywać się gdzie jesteś a potem dzwonić.
Ostatnio zadzwoniłem na 112 ,bo koleś latał z maczetą nad Wisłą ,na patrol czekałem 1.5 godziny ! Okazało się że nie wiedzieli kogo to rejon ,a potem nie mogli trafić ,pytałem czy wysłać im wartości geograficzne ,niestety nie wiedzieli jak to działa ! Niestety służby żyją jeszcze w czasach gołębi pocztowych .
Powie Ci gdzie jesteś. Dzięki czemu będziesz świetnie merytorycznie przygotowany aby odpowiedzieć dwa razy na to samo pytanie. Raz przez jakąś centrale a dwa przez już właściwe pogotowie. Nie dasz się zaskoczyć i przy odrobinie szczęścia może jednak karetka zdąży. Świetny pomysł :-)
@insystem: gdyby to było zrobione tak, że przy dzwonieniu na 112 telefon włącza gps i przesyła do centrali lokalizację, to by było nawet ok. Pojawiaja się kilka problemów jak np pozorowanie lokalizacji, ale takie rzeczy są pewnie do obejścia. Wiadomo, że coś takiego jest dokładniejsze niż triangulacja po btsach, szczególnie jak gdzieś nie ma akurat kilku nadajników w zasięgu. Coś takiego by się przydawało szczególnie jak coś jest nie tak i
@insystem: na szczęście technologia się rozwija i za jakiś czas może być przygotowane. Telefony też nie są przygotowane, ale to nie znaczy, że w przyszłości nie będą mogły
@Norskee: Technologia tak, ale myślenie osób władnych w kwestiach zmian nie. W kwestii numeru 112 nie zmieni się nic, póki z pracy w krótkim okresie czasu nie zrezygnuje 30% operatorów obsługujących 112. Gdyż obecnie nasze prośby i próby usprawnienia systemu są bagatelizowane.
Komentarze (99)
najnowsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Brednie. Android, dzwoniąc pod 112, nie powie mi niczego.
A imiesłowowych równoważników zdań winni używać tylko ludzie wiedzący do czego służą.
Trzeba było podać współrzędne to by trafili.
@Norskee: Technologia tak, ale myślenie osób władnych w kwestiach zmian nie.
W kwestii numeru 112 nie zmieni się nic, póki z pracy w krótkim okresie czasu nie zrezygnuje 30% operatorów obsługujących 112. Gdyż obecnie nasze prośby i próby usprawnienia systemu są bagatelizowane.