Ekspres zakupiłem 25.11.2015.
Po niespełna roku zaczynają się problemy z ekspresem:
- młynek co jakiś czas nie mieli kawy
- ekspres źle odmierza kawę
- ekspres robi kawy o różnym stężeniu
1 reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Ekspres miał problemy z oprogramowaniem. Wykonano formatowanie.
Po dwóch miesiącach problemy wracają.
2 reklamacja Reklamacja odrzucona.. Serwis nie stwierdził usterki.
3 reklamacja Reklamacja odrzucona.. Serwis nie stwierdził usterki. Ekspres wrócił z serwisu z trwale zabrudzonym panelem. Natychmiast zadzwoniłem na infolinię serwisu i poinformowałem o sprawie. Zażądano ponownego wysłania ekspresu oraz wykonania nagrania z rzeczowej usterki reklamacyjnej, której serwis nie może się dopatrzyć.
4 reklamacja Wysłano ekspres wraz z filmem na nośniku CD. Reklamacja odrzucona.
Następnie zgłoszono do sklepu Media Expert żądanie odstąpienia od umowy z tytułu rękojmi. Żądanie z tytułu rękojmi odrzucono.
Złożono w sklepie Media Expert skargę na działanie serwisu gwarancyjnego "LETMEREPAIR POLAND SP Z O.O. z siedzibą w Kaliszu. Odpowiedź Media Expert - skarga nie została uznana za zasadną.
Sprawa obecnie skierowana do Rzecznika Konsumentów...
Podsumowując:
Na podstawie dotychczasowej korespondencji z „Media Expert” nie widzę dobrej woli do pozytywnego załatwienia sprawy ze strony sprzedawcy. Kierowane do mnie szablonowo kolejno tworzone pisma z zapewnieniem na wstępie, że przyjęto zgłoszenie z przykrością i jednocześnie przeprosinami za zaistniałą sytuację nie przynoszą jednak oczekiwanych efektów.
Można odnieść wrażenie, że sprzedawca działa w sposób opieszały a kolejnymi pismami odwleka sprawę w czasie, być może ma to związek z upływem przed końcem tego roku przysługującym mi za zakupiony ekspres okresem gwarancyjnym.
Z przykrością odsyłałem kilkakrotnie ekspres w celu naprawienia powstałej w trakcie użytkowania usterki oraz celem wymiany zniszczonej w następstwie prowadzonych przez serwis kolejnych działań obudowy. Bezskutecznie prowadzone zarówno przez serwis i sprzedawcę działania powodują u mnie wystawienie jedynie negatywnej opinii na temat prowadzonych działań.
Komentarze (13)
najlepsze
Po wyczyszczeniu przez chwilę jest ok. I najciekawsze jest to, że rodzaj kawy ma znaczenie. Ja używam starbaksa i ona jest strasznie tłusta, czym zatyka młynek. Na próbę wsypałem inną kawę
@sebnysa:
Dziwne, że serwis nie może tego ogarnąć...
Ogólne wrażenia zarówno jeśli chodzi i sprzedawcę i serwis SEB bardzo negatywne.
Pozdrawiam
Czekam na wasze opinie.