@olopolo-bolomlolo Osoba na infolinii powiedziała mi, że przyjedzie technik, natomiast dostałem maila że jednak laptopa odbierze kurier. Dodzwonienie się do nich graniczy z cudem, a jeśli ktoś ma dodatkowo płatne numery na stacjonarne to się zaczyna robić sumka :)
a ja mam z nimi dobre doświadczenia. Na zgłoszenie awarii z ładowaniem - najpierw uznali, że warto wysłać mi nową ładowarkę (teraz mam dwie), a jak sprawa nie zamknęła tematu to zjawił się kurier, który po kilku dniach był z powrotem z naprawionym sprzętem. Tak więc wisz
@kryniow: Dell niezawodna firma, rodzice mają już 4 rok Inspirona za 2k i dalej sprawny jak nowy, a swój Vostro mam 3 rok i działa nieźle, tylko wymieniałem wyświetlacz (uszkodzony z własnej winy) ( ͡°͜ʖ͡°)
Szczerze - #!$%@? mnie to obchodzi. wykop cos o nauce i technice, kulturze, natomiast Twoj laptop i Twoje prywatne problemy to nie jest temat dla ogolnopolskiego portalu i mam je gleboko w dupie. Jest rzecznik praw konsumenta, sad, policje, prawnicy, adwokaci, mozesz pozalic sie bliskim, napisac list, mail, zadzwonic. Jesli nie dasz rady sie kopac z tym krajem - wyjedz tak jak ja i juz na zawsze zapomnisz o takich sprawach. Ale
@krzysd Masz jakiś gorszy dzień, czy co? XD Nie wiem, serwis Elitebooków jest zachwalany na wielu stronach, stąd też podjąłem decyzję na temat zakupu laptopa tej marki. Może w przyszłości też będziesz szukał laptopa i znaleziska takie jak moje mogą ci odradzić jakąś markę, abyś ty nie musiał na tym tracić laptopa, pieniędzy, czasu i nerwów.
Komentarze (126)
najlepsze
My #teamdell nie mamy takich problemów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie wiem, serwis Elitebooków jest zachwalany na wielu stronach, stąd też podjąłem decyzję na temat zakupu laptopa tej marki. Może w przyszłości też będziesz szukał laptopa i znaleziska takie jak moje mogą ci odradzić jakąś markę, abyś ty nie musiał na tym tracić laptopa, pieniędzy, czasu i nerwów.