Sieć pizzerii Papa John’s wkracza do Polski. Baza na Okęciu w Warszawie
Amerykański gigant restauracyjny wciela w życie plany ekspansji na polskim rynku. Firma wynajmuje blisko 1600 mkw. powierzchni magazynowo – produkcyjnej i biurowej na warszawskim Okęciu.
Projekt_Inwestor z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 247
Komentarze (247)
najlepsze
@OnufryZagloba: Bo ja wiem, jakieś sieci się zawsze przebiją. Na biedronki był czas 2 dekady temu, a jednak Dino otwiera 100 sklepów rocznie. Starbuksy też się otwierają. Tak dziwnie działa rynek. Brin i Page chodzili z Page Rankiem po "wielkich" i wszędzie słyszeli że się mogą w dupę pocałować bo na co komu dziesiąta kolejna wyszukiwarka internetowa. Czasem drobiazg zmienia wszystko.
@ZostaneMistrzem: Ja nie twierdzę, że oni nie zarobią na tym interesie, ja tylko wyrażam moją opinię, że powinni się w dupę pocałować z tym chłamem, który u nich uchodzi za pizzę (próbowałem ich specjałów za granicą).
Brakuje bardzo taco bella czy nawet burgerów wendys... Coś nowego żeby w cenie w mcdonalda było inaczej to porażka.
Szczególnie by się przydał taco bell bo u nas praktycznie nie ma knajp z meksykańskim tanim żarciem.
@Qyyyyyy: Trochę się kłócą te dwa warunki, nie sądzisz? :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Chcesz zjeść gówno za 30 złotych? Proszę bardzo oto gówno!
Chcesz coś trochę lepszego? Dawaj 80 złotych, a poudajemy przy tym prestiżowość miejsca w którym przyszło ci się stołować tudzież na placka położymy normalny ser, a nie najtańszy, żółty tłuszcz.